• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    LillaLilli skrev 2009-06-10 22:34:52 följande:
    skönt att du hittat något som hjälper!
    Ja får se hur det blir natten igenom...

Har precis duschat, smörjde först me aloveragelen å sen på med potatismjäl på det...

Dubbel verkan + ja fatnar inte i troser å lakan å "pudret" faller inte av

nu blire sängen, får se hur många timmar d tar innan ja somnar bara....
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-10 22:52:17 följande:
    Ja får se hur det blir natten igenom...Har precis duschat, smörjde först me aloveragelen å sen på med potatismjäl på det...Dubbel verkan + ja fatnar inte i troser å lakan å "pudret" faller inte av nu blire sängen, får se hur många timmar d tar innan ja somnar bara....
    ja det låter ju som en smart kombination då :) hoppas du får sova länge och ostört. ska hålla tummarna. Nu ska jag med ställa mig i duschen. fick ett ryck innan så jag va tvungen att gå ut. så jag gick i 40 min. bättre än inget :P
  • Familjetrollet

god morgon

här ska man strax väcka töserna så vi kommer iväg till skolavslutningen

har klottrat lite i fikagruppen ang fikat.inläggen försvinner så långt bak på FL på en dag

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-06-10 22:30:10 följande:
    Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult. Leonard är väl inte fult?
    Vilka tråkiga människor, vad de än tycker om namnet, fint eller fult, det kan de hålla inne, det är ert val och ni känner väl, antar jag, att det passar till er son. Så vad de eller jag eller någon annan tycker om namnet är ju strunt samma. :)
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T

gick ja å la mig när ja stängde av datorn igår?

NEPP ja skurade köksgolvet, STÅENDE PÅ ALLA FYRA MED EN SVAMP I HANDEN!

ja e fan inte klok! Eller är det det som kallas desperat?

men rent blev det den vita äckliga plastmattan ÄR numera vit

Men mina stackars höftar skällde på mig inatt då ja knapt äns kunnat röra mig överhuvetaget i sägen skylla sig själv kanske...

Nu vet ja iallafall att inga jävla knep fungerar för att få igång förlossningen så nu går ja å begraver mig i soffan under täket!!

Jag har testat.
    långa promenader
    skura golv på alla fyra
    springa i trappor
    sex
    lättöl va jävla gott iallafall
    tvätta fönster
    storstäda
    skura badrumet
    käka stark mat

Vila

käka annanass ger ja mig inte på för ja veet att munnen kommer bara gå sönder
    sittupps är inte ens nån ide att försöka me då ja inte kan resa mig utan att snurra runt
    häxdrycker kommer få mig att kräkas å så desperat kommer ja aldrig bli!

• Fru T
    dinana skrev 2009-06-10 22:30:10 följande:
    Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult. Leonard är väl inte fult?
    Men blä för dom... Det är ju inte deras barn!

Ni väljer ju det namnet ni själva fastnar för å känner passar på eran prins.

Vad andra tycker ska inte spela nån roll...
  • Fru T

Kom precis på att brösten slutat läcka me... Har inte vaknat i någon blöt pöl eller fått fina flängar på trojorna på jätte länge nu...

• JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-11 07:13:12 följande:
    Vilka tråkiga människor, vad de än tycker om namnet, fint eller fult, det kan de hålla inne, det är ert val och ni känner väl, antar jag, att det passar till er son. Så vad de eller jag eller någon annan tycker om namnet är ju strunt samma. :)
    Skulle just skriva detsamma!

Själv funderar jag över hur den lilla ipren-mannen tänker. Linus har jätteont nu när hans tänder håller på att spricka igenom. Alvedon har hjälpt superbra. Vi föredrar suppar eftersom våra barn inte tycker om flytande medicin och supparna verkar snabbare. Igår köpte jag ipren istället. Det skulle funka för barn från 6 månader upp till 12 år. Toppen tänkte jag, då behöver jag inte ha olika till barnen. Förrän jag öppnar paketet och ser den största jäkla supp jag sett! Tror de att jag ska trycka in den i min lilla bebis rumpa??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-06-11 09:18:23 följande:
    Skulle just skriva detsamma! Själv funderar jag över hur den lilla ipren-mannen tänker. Linus har jätteont nu när hans tänder håller på att spricka igenom. Alvedon har hjälpt superbra. Vi föredrar suppar eftersom våra barn inte tycker om flytande medicin och supparna verkar snabbare. Igår köpte jag ipren istället. Det skulle funka för barn från 6 månader upp till 12 år. Toppen tänkte jag, då behöver jag inte ha olika till barnen. Förrän jag öppnar paketet och ser den största jäkla supp jag sett! Tror de att jag ska trycka in den i min lilla bebis rumpa??
    Det är bara en halv sup för barn under 3-år.. ;)
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-06-11 09:22:57 följande:
    Det är bara en halv sup för barn under 3-år.. ;)
    Ok, men hur delar man dem? På längden eller? För på tvären så blir de ju iaf lika tjocka. Om jag delar den på längden så blir det inte särskilt lätt att föra in den.
    Nä, åter till gamla hederliga alvedon!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4