• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 11:21:19 följande:
    Tycker så synd om dig!Men nu är det max 3 nätter kvar! Och troligast är ju att hon kommer innan dess, du ser ju målsnöret nu!
    Ja vet att det finns där men ja har så svårt att se det ändå
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 11:25:26 följande:
    hade en underbar Bm och bvc sköterska som båda sa att Ja amning är att föredra, men fungerar det inte så gör det inte det o man kan inte göra mycket åt det, ge istället då ersättning o MÅ INTE DÅLIGT ÖVER DET.
    Jag minns hur nervös jag var förska gången jag skulle tala om för bvc att jag get ersättning (dvs inte helammat).. Usch, hade ju läst så många skräckhistorer här på fl. Men bvc-sköterskan sa något i stil med "Va bra, det är jätte näringsrikt, fortsätt med det om du känner att det behövs"..
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 11:26:31 följande:
    Ja, kan ju knappt föreställa mig (Linus kom ju 3 dagar efter utsatt tid, samma dag som jag räknat fram från "sista mensdagen")...
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-06-10 22:30:10 följande:
    Idag var farmor på besök (alltså Molly å Leonards farmor) och senare även farfar och farbror. När vi nämnde att vi eventuellt skulle ge honom namnet Leonard då tyckte de helt plötsligt att det var fult. Så nu är man lite småless på den familjen. Mina föräldrar och syskon tyckte det var jättefint... men så fort man nämnde det för Rs släkt så vart det fult. Leonard är väl inte fult?
    Leonard är coolt. Det kan bli nåt stort av honom. ;) Leonard(o) da Vinci var stor iaf.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-06-11 11:22:04 följande:
    Jag menar det.De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
    Det som är bäst är ju det som båda mår bra av

Inte ska man tvinga sig själv till nånting som man mår jätte dåligt av för bebisens skull, det mår ju inte bebis bra av heller..

Ne går det amma å alla mår bra av det så är det ju jättebra.
    Går det inte så gör det inte liksom...
  • Mizzz
    Apipoulai skrev 2009-06-11 11:29:21 följande:
    Leonard är coolt. Det kan bli nåt stort av honom. ;) Leonard(o) da Vinci var stor iaf.
    Jag tycker Leonard är jätte fint!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-11 11:26:31 följande:
    d 3 fucking dagar är en evighet... tror förresten att jag bett om inträde i fika grejjen på fb. sorry att jag skriver allt på samma rad men min enterknapp på bordet har tydligen gett upp..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 11:31:45 följande:
    d 3 fucking dagar är en evighet... tror förresten att jag bett om inträde i fika grejjen på fb. sorry att jag skriver allt på samma rad men min enterknapp på bordet har tydligen gett upp..
    ja känner inte igen mig själv när ja kollar i spegeln...

Idag kommer min söta kompis hit me lunch så ja får lite mänskligt umgänge, hon vile luncha på stan men ja vill inte gå nånstans..

Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt
  • Fru T

""Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt""

Fast det kan ja ju inte föresten, Cissi måste göra det..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-11 11:34:14 följande:
    ja känner inte igen mig själv när ja kollar i spegeln... Idag kommer min söta kompis hit me lunch så ja får lite mänskligt umgänge, hon vile luncha på stan men ja vill inte gå nånstans.. Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt
    gud va skönt, ja jag ska slänga mig i bilen å åka till vadstena idag med, blir studentfika hos mormor sen.. jo utseendet är lika som alltid men personlighetsmässigt skrämmer jag mig själv nu för tiden...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4