• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2009-06-11 09:29:29 följande:
    Ok, men hur delar man dem? På längden eller? För på tvären så blir de ju iaf lika tjocka. Om jag delar den på längden så blir det inte särskilt lätt att föra in den. Nä, åter till gamla hederliga alvedon!
    Jag vet faktisk inte. Har avstått från att köpa ipren till Linus eftersom jag tyckte det skulle bli krångligt att hålla på att dela.

Men läste här på fl (vilket ju ska tas som allt annat på fl ;)) att den ska delas på längden.

Vet inte om det går att hitta något här:
    www.ipren.com/Ipren____10950.aspx
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2009-06-11 09:32:06 följande:
    Jag vet faktisk inte. Har avstått från att köpa ipren till Linus eftersom jag tyckte det skulle bli krångligt att hålla på att dela.Men läste här på fl (vilket ju ska tas som allt annat på fl ;)) att den ska delas på längden.Vet inte om det går att hitta något här:www.ipren.com/Ipren____10950.aspx
    Tack, men jag återgår till alvedon
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-11 09:29:29 följande:
    Ok, men hur delar man dem? På längden eller? För på tvären så blir de ju iaf lika tjocka. Om jag delar den på längden så blir det inte särskilt lätt att föra in den.Nä, åter till gamla hederliga alvedon!
    vi använder bara panodil suppar.ett tips är att du kan smörja suppen med vaselin så kommer den in lättare.det finns många olika storlekar för samma vikt
  • Fru T

Siloconläppar släng er i väggen - bli gravid å gå över tiden me 12 dagar istället!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 11:13:34 följande:
    Siloconläppar släng er i väggen - bli gravid å gå över tiden me 12 dagar istället!
    Tycker så synd om dig!
    Men nu är det max 3 nätter kvar! Och troligast är ju att hon kommer innan dess, du ser ju målsnöret nu!
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-10 19:25:04 följande:
    Mina barn är uppfödda på ersättning o de är lika normala som alla andra barn Jag o min bror är oxå uppfödda på det o det blev folk av oss oxå
    Jag menar det.
    De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy

god morgon, eller nåt liknande, hoppas alla haft bra sista 2 dagar, här har man haft min mormor hos mig till sent igårkväll, vi har bakat o pratat o druckit 762 koppar kaffe o busat med wille i massor, guuuud va skönt det var att ha riktigt vuxet sällskap, nu är man utsövd och kan klara av ett par dagar till...

• Apipoulai
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-10 20:21:35 följande:
    Du vet nog definitivt vem jag pratar om! Så jävla barnsligt folk! Hur mår du annars?  
    Haha okej, ja barnsligt är bara förnamnet.
    Jag mår utmärkt. Har en hel del att sysselsätta mig med de närmaste dagarna. Det är bra. :)
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-06-11 11:22:04 följande:
    Jag menar det. De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
    hade en underbar Bm och bvc sköterska som båda sa att Ja amning är att föredra, men fungerar det inte så gör det inte det o man kan inte göra mycket åt det, ge istället då ersättning o MÅ INTE DÅLIGT ÖVER DET.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 20:26:33 följande:
    Herregud.. Jag ser på fotboll och sambon är inte hemma. Jag skrämmer mig själv.
    Bravo, applåder!! :D
    Själva var vi på bio, det var trevligt, även om jag gärna hade sett matchen.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4