• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy

usch va tidigt ni är vakna...

• Firstandhappy

om 3 timmar ska jag åka till mamma o lämna av sonen (dansar lyckodansen) o vara barn och karl-ledig heeela kvällen... wille är trotsig o mannen likaså..
    Nä vars, kommer sakna wille som fan hela eftermiddagen o kvällen o natten o morgondagen,men nu måste jag ta ett brejk o se om mig själv lite..

• LillaLilli

det gör du rätt i. ensamtid behövs kan jag tänka mig :D

jag går upp vid 5 varje morgon nästan:P

• Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-20 08:32:34 följande:
    det gör du rätt i. ensamtid behövs kan jag tänka mig :Djag går upp vid 5 varje morgon nästan:P
    då är du uppe tidigare än mig

jag vaknar senast 06:40 numera,villket gör att jag aldrig kan få sovmorgon.sen kan jag inte sova längre än till kl 7 då barnen ska upp till dagis och skola
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-20 07:36:26 följande:
    Ja har sovit i natt me men inte alls lika bra som igår, men värken har hållit sig någorlunda snäll utan värktabletter. kanske gör fårskinnet lite nytta även om det är ett sånt som man ska ha på sätet i bilen  Nu är frukosten avklarad så ja kryper ner i soffan å sover lite till å sen 11.30 är det dax för Bm besök igen
    hoppas det blir ditt sista bm besök.jag funderar på att lägga mig i soffan och se om det finns nått sevärt på tv.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-05-19 22:15:21 följande:
    den ligger vid krematoriet i slaka kyrkogård.det är promenadavständ från lambohovs ändhållsplats på lantmannagatan.jättefin kyrkogård.vi gick ofta förbi där ni vi badade i "blå lagunen"har nån hört nått med från diana?jag sms lite med henne idag.hoppas allt har gått bra för henne och bebisen.
    Vad är Blå lagunen?

Jag smsade med Diana igår kväll, de mådde bra. Pojken var blond, men de hade inte kommit på nåt namn ännu. Hon låg på BB o pojken på neo.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    LillaLilli skrev 2009-05-20 06:37:43 följande:
    igår funkade inte FL för mig... tokigt. jag har börjat ta nån metformin, är det någon av er som har gjort det? eller vet någon, är lite nyfiken på om det hjälper en att bli gravid, vet ingen som har ätit det nämligen..
    Diabetiker tar sån medicin. Men aldrig hört att man kan äta det för att bli gravid.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 08:29:09 följande:
    om 3 timmar ska jag åka till mamma o lämna av sonen (dansar lyckodansen) o vara barn och karl-ledig heeela kvällen... wille är trotsig o mannen likaså.. Nä vars, kommer sakna wille som fan hela eftermiddagen o kvällen o natten o morgondagen,men nu måste jag ta ett brejk o se om mig själv lite..
    Ha världens bästa dag och natt nu, det är du värd! Att ensam göra ingenting hemma är så skönt. :)
  • Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-05-20 08:32:34 följande:
    det gör du rätt i. ensamtid behövs kan jag tänka mig :D jag går upp vid 5 varje morgon nästan:P
    ja just nu känner jag att jag behöver ha ett dygn för att rå om mig själv o samla nya krafter, mannen ska ut på "herrmiddag" ikväll o kommer väl ringa frammåt småtimmarna lite ölpåverkad o vilja bli hämtad men det är mitt största "att göra" idag..
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 08:27:11 följande:
    usch va tidigt ni är vakna...
    Japp, här vaknar barnen när sambon går upp till jobbet vid 6.30. Men som tur är så har jag sån toppensambo så han tar med sig barnen ner så de får vara med honom tills han går, så jag får sova vidare en liten stund Men sen strax efter 7 är det full rulle här.

Nu ska jag gå till dagis med en extremt trotsande Leo..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4