• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:44:22 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 08:39:32 följande: ååhh jag hade rätt att det var en gosse.den välkända blå lagunen var stora farliga grustag som vi badade i på 90-talet.egentligen var det förbjudet då det var grunt på en del ställen och jättedjupt bara ett fotsteg fram.så gott som alla lambohovs ungdommar badade därdet ligger i skogen bakom slaka kyrkogård.vad jag vet så skulle bonden som hade det göra badplats av "blå lagunen",vet dock inte om det blev av.det var prat om att det skulle byggas badplats där på mitten av 90-talet.
    Ok. Jag har inte hört nåt om nån badplats så det var därför jag blev så nyfiken.

Ja, de flesta gissade väl pojke på Dianas bebis
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:44:22 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 08:39:32 följande: ååhh jag hade rätt att det var en gosse.den välkända blå lagunen var stora farliga grustag som vi badade i på 90-talet.egentligen var det förbjudet då det var grunt på en del ställen och jättedjupt bara ett fotsteg fram.så gott som alla lambohovs ungdommar badade därdet ligger i skogen bakom slaka kyrkogård.vad jag vet så skulle bonden som hade det göra badplats av "blå lagunen",vet dock inte om det blev av.det var prat om att det skulle byggas badplats där på mitten av 90-talet.
    Ja, vem har inte badat där nångång. ;) Ljuva minnen.
    (Har inte bott i lambo, men haade kompisar där, då och nu.)
    ? Do what you like. Like what you do. ?

Att det kan vara så skoj med skor! Vincent kan sitta hur länge som helst ute i hallen vid skohyllan o plocka med alla skor. Sen bär han dem genom hela huset, inte så där jättekul då det kommer grus överallt. Sen tar han på sig både sina skor o våra skor o går omkring med

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 09:13:24 följande:
    så sött det låter.här har man huliganer som stökar ner hela lyan så fort den är städad. hoppas du fann en frisyr som du ska ha på bröllopet.men vart tog solen vägen?nä nu måste jag börja packa och storstäda ena rummet.
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:12:10 följande:
    borde man väl kunna få svar på om man ringer till de olika veterinärklinikerna.. det kan jag tänka mig... fick ni till något fint då??
    Ja jag visste redan hur jag ville ha det men var tveksam på om det var genomförbart och framförallt om det var något som passade mig. Men hon var jättenöjd och sa att det var roligt med nån som för en gångs skull tagit fram en bild som var något som hon också skulle rekomendera. Tydligen var det ovanligt!
    Så det gick snabbt och smärtfritt och förhoppningsvis blir det fint när allt är på plats!
    Just nu känns det som att man är väldigt självkritisk och hittar fel på allt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 09:27:38 följande:
    Att det kan vara så skoj med skor! Vincent kan sitta hur länge som helst ute i hallen vid skohyllan o plocka med alla skor. Sen bär han dem genom hela huset, inte så där jättekul då det kommer grus överallt. Sen tar han på sig både sina skor o våra skor o går omkring med
    wille är skitsöt när han springer runt i lägenheten med mina svarta ballerinaskor i lack..
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:28:23 följande:
    Ja jag visste redan hur jag ville ha det men var tveksam på om det var genomförbart och framförallt om det var något som passade mig. Men hon var jättenöjd och sa att det var roligt med nån som för en gångs skull tagit fram en bild som var något som hon också skulle rekomendera. Tydligen var det ovanligt! Så det gick snabbt och smärtfritt och förhoppningsvis blir det fint när allt är på plats! Just nu känns det som att man är väldigt självkritisk och hittar fel på allt.
    jo men jag tror det är lätt att vara det, självkritik är den värsta sorten för den kan man aldrig behaga.
  • Maria84

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 09:27:38 följande:

Haha har du det så också Lucas är likadan och han tar gärna på sig dem oavsett storlek och knallar runt här inne, ibland med skorna bakåfram också om de är stora nog
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:33:43 följande:
    wille är skitsöt när han springer runt i lägenheten med mina svarta ballerinaskor i lack.. jo men jag tror det är lätt att vara det, självkritik är den värsta sorten för den kan man aldrig behaga.
    Haha, så sött!
  • Firstandhappy

jaha o nu kom regnet med då...
    bara att krypa ner i soffan med kaffe o filt...

Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:59:34 följande:
    jaha o nu kom regnet med då...bara att krypa ner i soffan med kaffe o filt...
    Japp, min tanke med..eller inte kaffe då, men filt o soffa. Ska bara ge Vincent mat snart o sen ska han sova.
  • Fru T

aaaah sova frukost e skönt *sträcker på mig* men att vakna jätte törstig å jätte kissnödig å dessutom till Malous röst på tevin är inte riktigt lika mysigt...

Nu har ja hällt i mig nästan en liter vatten, försöker vakna till liv å sen är det dax att ta sig in i duschen (ja jag har gätt upp det där me att hoppa in i duschen ) sen ska ja va hos bm 11.30 å sen blire en liten sväng på stan me min söta kompis..

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4