• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour

linus är så himla fin!! nu när jag kom hem och skulle göra lunch, så öppnade jag kylskåpet. där i fanns det fina saker med post-it-lappar på! en macka som det stod "lunch?" på, jordgubbar som det stod "efterrätt" på och en lapp som det bara stod pussar på.

• Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 11:35:19 följande:
    visst var det ett toppenställe att bada på.ibland saknar man det "badstället" du kommer bli en jättefin brud.ska ni döpa lillen samtidigt?
    Ja visst var det bra alltid. =)
    Finns lagunen kvar förresten? Jag skulle nog inte hitta till den idag.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • saltflingan
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 12:40:11 följande:
    linus är så himla fin!! nu när jag kom hem och skulle göra lunch, så öppnade jag kylskåpet. där i fanns det fina saker med post-it-lappar på! en macka som det stod "lunch?" på, jordgubbar som det stod "efterrätt" på och en lapp som det bara stod pussar på.
    Gud så gulligt!
  • Apipoulai
    Såna "hyss" gillar jag skarpt. =D
    Det händer att man vaknar till små gulliga lappar i huset här.
    "God morgon min solstråle! {#lang_emotions_sunny}" på spegeln i badrummet, och så vidare.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Leos och Vincents mamma
    Så söt han är
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 13:14:11 följande:
    Ja, han är väldigt rar. :) Det är så skönt att vi båda gillar att pyssla om varandra, härligt är det!
    Ja visst är det underbart!
    Vi har en whiteboard tavla där man kan hänga nycklar och annat. Där stod det "Du är mina drömmars tjej" med ett hjärta i morse. Man blir så glad av det där lilla extra. Sen är Patrik expert på att knåpa ihop söta sms som får tårarna att rinna
    Det är så det ska vara! Det är kärlek!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 13:30:14 följande:
    Ja visst är det underbart! Vi har en whiteboard tavla där man kan hänga nycklar och annat. Där stod det "Du är mina drömmars tjej" med ett hjärta i morse. Man blir så glad av det där lilla extra. Sen är Patrik expert på att knåpa ihop söta sms som får tårarna att rinna Det är så det ska vara! Det är kärlek!!
    Det är verkligen kärlek! :D
    Så små saker är sjukt viktiga, åtminstone i min värld, små presenter, fixa varandras favoritmat, fina sms osv osv.
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-20 12:52:39 följande:
    Ja visst var det bra alltid. =)Finns lagunen kvar förresten? Jag skulle nog inte hitta till den idag.
    skogsvägen som var i skogen bakom kyrkogården rev de upp under -93 om jag minns rätt.skulle vara skoj och se om det blev en badplats eller inte.tror jag ska kolla med syrran

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-20 12:06:40 följande:
    Nuhar bovärden kollat in vår gamla lägenhet och inte en enda anmärkning fick vi han berättade att detta var den lättaste besiktningen han haft på länge så det kändes skönt att höra
    Leos och Vincents mamma: Du får gärna hälsa till Diana!
    då slapp ni nog han som var hos oss.nu har vi bara köket kvar,sen är vi klara.helt sjukt att vi ska betala förra hyresgästens slitage!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 11:56:59 följande:
    Då ses vi där för jag oxå dit
    skoj,hoppas min mens hinner avta tills imorrn.känns inte så trevligt med svettningar och rejäl störtmens.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4