• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 08:58:59 följande:
    att ensam göra ingenting hemma är underskattat nu för tiden, tycker man fyller alla sina små hål med alla möjliga "måsten" oftast istället för att bara vara o kurera sig själv in o utvändigt.. nä här ska man aktivera sonen genom att ge honom dammsugaren så jag kan bädda säng o sånt..
    Dammsugaren är bra aktivering för sonen! Pussa honom från mig.
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 09:01:26 följande:
    Dammsugaren är bra aktivering för sonen! Pussa honom från mig.
    hahahaha har väl världens sötaste unge...
    ska bädda sängen o börjar med att platta kuddarna, då kommer wille springandes från hallen, gör ett svanhopp ner i sängen, kastar sig på kudden, klappar den o säger mysamys.. ligger kvar en bra stund o gör sen pussmun till mig..
    kan man motstå det eller?? näää va tvungen att krypa upp o mysamysa med honom lite o pussa på honom..
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:57:48 följande:
    god morgon.hoppas du fick en trevlig kväll igår och att du blev väl ompysslad med smink och olika frisyrer
    Ja tack det var väldigt trevligt! Och roligt att få bli ompyssload för en gångs skull
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:56:08 följande:
    åh villken liten bebbe.då var hennes gosse lika kort som min son när han föddes 2 dagar före bf. vet nån vad det kan kosta att klippa klorna på en kanin?.våran kanin är jättego,men tyvärr får man inte hålla i hans tassar vid kloklippningen.och nu behöver klorna klippas.vi vet inte hur kaninen blev behandlad i sitt förra hem.vet dock att förra ägaren inte har "alla hästar hemma" när vi hämtade kaninen så satt han i en bur med bara sågspån och var undernärd.
    borde man väl kunna få svar på om man ringer till de olika veterinärklinikerna..
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:06:51 följande:
    Ja tack det var väldigt trevligt! Och roligt att få bli ompyssload för en gångs skull
    det kan jag tänka mig... fick ni till något fint då??
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:06:43 följande:
    hahahaha har väl världens sötaste unge...ska bädda sängen o börjar med att platta kuddarna, då kommer wille springandes från hallen, gör ett svanhopp ner i sängen, kastar sig på kudden, klappar den o säger mysamys.. ligger kvar en bra stund o gör sen pussmun till mig..kan man motstå det eller?? näää va tvungen att krypa upp o mysamysa med honom lite o pussa på honom..
    så sött det låter.här har man huliganer som stökar ner hela lyan så fort den är städad.
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:06:51 följande:
    hoppas du fann en frisyr som du ska ha på bröllopet.men vart tog solen vägen?

nä nu måste jag börja packa och storstäda ena rummet.
  • Maria84
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:56:08 följande:
    åh villken liten bebbe.då var hennes gosse lika kort som min son när han föddes 2 dagar före bf. vet nån vad det kan kosta att klippa klorna på en kanin?.våran kanin är jättego,men tyvärr får man inte hålla i hans tassar vid kloklippningen.och nu behöver klorna klippas.vi vet inte hur kaninen blev behandlad i sitt förra hem.vet dock att förra ägaren inte har "alla hästar hemma" när vi hämtade kaninen så satt han i en bur med bara sågspån och var undernärd.
    Olika priser överallt, men 50-150kr kan jag tänka mig. Om du hade tänkt dig att han skulle sövas inför klippningen så kostar det nog mera. Testat att lägga honom på rygg vid klippning? Eller att en håller och den andra klipper? Bångstyriga kaniner har man varit med om
  • Maria84
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 08:50:21 följande:
    Jag tror hon sa att han vägde 1900 (ungefär, minns inte exakta siffran) och var 45 lång. Ett litet knyte som var lik storasyster, föddes vid 13 igår.
    En liten skrutt
  • Maria84

Idag ser man inte riktigt klok ut! Är mer svullen idag men värken håller sig någorlunda i schack med värktabletterna ialla fall.
    Det värsta är att man inte kan äta som man vill ju!

Hade tänkt åka och handla lite idag men får nog se om svullnaden lägger sig lite först

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:06:43 följande:
    hahahaha har väl världens sötaste unge...ska bädda sängen o börjar med att platta kuddarna, då kommer wille springandes från hallen, gör ett svanhopp ner i sängen, kastar sig på kudden, klappar den o säger mysamys.. ligger kvar en bra stund o gör sen pussmun till mig..kan man motstå det eller?? näää va tvungen att krypa upp o mysamysa med honom lite o pussa på honom..
    Så sött
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4