• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 13:33:14 följande:
    Det är verkligen kärlek! :D Så små saker är sjukt viktiga, åtminstone i min värld, små presenter, fixa varandras favoritmat, fina sms osv osv.
    Jag håller med! det lilla betyder så mycket. Extra mycket när man har en vardag med småbarn som ska gå ihop. Då är det viktigt att man ger det lilla extra och visar varandra sin uppskattning och inte tar varandra för givna. Det ger en extra kärlekskick och den där nykära känslan bevaras betydligt längre. I alla fall för oss.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

herregud!ska vi verkligen ha detta företag som internetlevernantör?kom in som nr 4 efter 30 minuter är jag nr 2 i kön...

vad f..."svordommar" nu tog batteriet slut i tlf oxå

så var det med det samtalet.fortfarande ingen avi från paketet de skulle skicka i fredags

får maila dem istället

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 13:38:41 följande:
    Jag håller med! det lilla betyder så mycket. Extra mycket när man har en vardag med småbarn som ska gå ihop. Då är det viktigt att man ger det lilla extra och visar varandra sin uppskattning och inte tar varandra för givna. Det ger en extra kärlekskick och den där nykära känslan bevaras betydligt längre. I alla fall för oss.
    Så sant så sant. :)
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 13:33:14 följande:
    Det är verkligen kärlek! :D Så små saker är sjukt viktiga, åtminstone i min värld, små presenter, fixa varandras favoritmat, fina sms osv osv.
    Ja, det är jätteviktigt för oss oxå
    Det behöver absolut inte vara nåt stort, utan bara småsaker som man blir så glad av. O man blir verkligen glad av det lilla extra som småbarnsföräldrar
    Som bara en sån sak att min sambo alltid låter mig få sovmorgon, oavsett om det är helg eller vardag, en sån sak gör mig jätteglad som tvåbarnsmamma
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai

Usch, det känns som min mage vuxit flera decimeter bara idag.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T

hemma

Allt så bra ut som vanligt.. Lite kul när hon säger "oj här va det nån som växt" varje gång hon mäter magen tjejen är ännu mer nersjunken (nähä det menar du inte) å är superfixerad...

Fick en tid nästa vecka me så nu har ja tid dom två kommande onsdagarna, men förhoppningsvis behöver ja inte båda

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi

Jag får sovmorgon varje dag så på helgerna tar jag med glädje barnen när de vaknar så att Patrik får sova lite längre. Det är trots allt han som går upp 05,20 varje dag och sliter för att försörja oss. Man får ju ge och ta

Apipoulai skrev 2009-05-20 14:05:44 följande:
    Dags för att bjuda på en bild snart va?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

nu vill ja att mannen ska vakna, ja e sugen på å åka å kika å provköra bilar stimulera skallen lite så man får annat att tänka på

Vart på stan en sväng me, kikade lite på klänningar till tösen till midsommar åååå ja skulle kunna köpa ALLA

• Fru T
    Apipoulai skrev 2009-05-20 14:05:44 följande:
    på mig ser det ut som ja stoppat in en basketboll under tröjan {#lang_emotions_tongue_out}
  • Leos och Vincents mamma

Jag tycker det är extra snällt o sött av sambon att ge mig sovmorgon varje dag bara för att han vet att jag är i större behov av sömn än vad han är, det är han som säger det Han är så van vid att vara vaken mer än mig, redan innan vi träffades så han har alltid låtit mig sova vidare, även innan vi hade barn
    Jag har frågat om han vill ha sovmorgon, men då tackar han alltid nej, så jag kan ju inte tvinga honom att ta sovmorgon! Jag tjatar på honom att han ska ta det, väldigt ofta, men utan resultat.

Jaja, JAG tycker iaf att det är sött o snällt av min sambo o det är ju huvudsaken för det är ju jag som är tillsammans med honom

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4