• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-05-20 14:42:42 följande:
    vi kollade på Lindex å HM...Ja jag är helt frälst i Lindex kläder (ja är lite anti HM) Kappahl å Åhlens har en del sött me
    Lindex har de absolut finaste barnkläderna Iaf nu, men när Leo var bebis så fanns det INGEY som föll mig i smaken där. Då handlade jag nästan bara på H&M. Men nu handlar jag nästan inget på H&M, för de har blivit ganska dåliga tycker jag.
    Det verkar gå i perioder.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 14:53:01 följande:
    Lindex har de absolut finaste barnkläderna Iaf nu, men när Leo var bebis så fanns det INGEY som föll mig i smaken där. Då handlade jag nästan bara på H&M. Men nu handlar jag nästan inget på H&M, för de har blivit ganska dåliga tycker jag.Det verkar gå i perioder.
    handlar knapt på HM till mig själv, gillar inte deras kvalitet å passform...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
    Fru T skrev 2009-05-20 14:55:14 följande:
    handlar knapt på HM till mig själv, gillar inte deras kvalitet å passform...
    Nja, inte jag heller, nångång ibland bara, men vuxenkläderna har oxå blivit så dåliga. Jag handlar mest på Gina eller Vero Moda nu för tiden.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 14:42:42 följande:
    vi kollade på Lindex å HM...Ja jag är helt frälst i Lindex kläder (ja är lite anti HM) Kappahl å Åhlens har en del sött me
    Åhlens barbapapa serie är helt underbar. Jättemjuka kläder och kanonbra kvalitet. det märks inte på trycket hur mycket man än tvättar dem. De är lite dyrare men verkligen värt det!
    H&M har en del snyggt emellanåt tycker jag. Köpte såå tuffa jeansshorts till Lucas där.

Pop har ju massa fint också, men där kostar det ju ännu mer.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 15:00:52 följande:
    Åhlens barbapapa serie är helt underbar. Jättemjuka kläder och kanonbra kvalitet. det märks inte på trycket hur mycket man än tvättar dem. De är lite dyrare men verkligen värt det!H&M har en del snyggt emellanåt tycker jag. Köpte såå tuffa jeansshorts till Lucas där.Pop har ju massa fint också, men där kostar det ju ännu mer.
    hos pop gillar ja dom randiga klädrana men det är som sagt lite dyrare där
  • Fru T

stava är inte min grej har ja märkt

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 15:05:07 följande:
    hos pop gillar ja dom randiga klädrana men det är som sagt lite dyrare där
    De randiga är jättemysiga! Jag tycker det är så snyggt med randigt, det är fräscht på nåt vist.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥

Tänkte tipsa om att ni som har barn mellan 3-10 år, kan åka till Sagateatern, nästa lördag 30 maj. Där är det aktiviteter som kallas ett lyft för barnen. Klockan 12-16.
    Jag o Leo tänkte åka dit o ha lite mor o son tid.

• Firstandhappy

nyss hemkommen o har "egentid" fan va trist det är, va ska man göra då??? hahahah

Sen fick jag se att från o med i morgon till söndag så är det Linköpings festen vid stångebro idrottsplats, där är det barnuppträdanden, shower, tivoli o artister.

Torsdag: 18-24
    Fredag: 13-24
    Lördag: 12-24
    Söndag: 12-20

På söndag är det barnens tivolidag med bananer i pyjamas kl. 13
    Stort godisregn från pariserhjulet kl. 14.
    Helge Älg kl. 15.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4