• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy

god morgon, eller nja god o god, sov för länge så har ont i kroppen nu istället..
    ska in i duschen, sen dricka massa kaffe o sen iväg till mannens jobb o sätta mig i den UNDERBARA gigantiska löjligt dyra massagestolen o ge kroppen en omgång. sen blir det lunch med mannen på jobbet o sen vet i fan va man ska göra, åka hem o boa lite innan min lilla mr kommer hem igen kanske, eller om man skulle hoppas på bra väder även ikväll o åka o hämta honom o passa på att grilla ute på landet??
    oh oh oh dagens I-landsproblem.

• Maria84

Velmaja är igång igen. Vet inte hur vi ska göra med barnvagnen vi köpte. En del tycker att vi ska ha kvar den ifall vi blir gravida så vi behöver en syskonvagn medans en del tycker att vi kan sälja den.
    Och nu vet jag inte vad jag vill!?!
    Har en bekant som är intresserad av den annars...

• Leos och Vincents mamma

Eftersom jag älskar att baka så bakade jag en jäkla massa olika sorters saker under båda mina graviditeter, så vi hade nästan mer bakverk än mat i frysen Men det gick det åt eftersom när alla kom sen för att beundra barnen så försvann allt Alla i våran släkt vet att jag bakar mycket o gott

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-21 10:28:24 följande:
    Velmaja är igång igen. Vet inte hur vi ska göra med barnvagnen vi köpte. En del tycker att vi ska ha kvar den ifall vi blir gravida så vi behöver en syskonvagn medans en del tycker att vi kan sälja den. Och nu vet jag inte vad jag vill!?! Har en bekant som är intresserad av den annars...
    Frågan är ju om du kommer att förknippa vagnen med ditt mf, i så fall skulle jag sälja den, är det så att du inte känner något direkt för vagnen och kan tänka dig att ha samma vagn inför nästa graviditet så kan du gott behålla den, men jag tror du måste känna efter själv..

Det kommer alltid att finnas fler vagnar om det skulle vara så.
  • Firstandhappy

ja just det?? Någon som vet om Diana ligger på specialBB eller neonatalen?

• Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-21 10:33:30 följande:
    Frågan är ju om du kommer att förknippa vagnen med ditt mf, i så fall skulle jag sälja den, är det så att du inte känner något direkt för vagnen och kan tänka dig att ha samma vagn inför nästa graviditet så kan du gott behålla den, men jag tror du måste känna efter själv.. Det kommer alltid att finnas fler vagnar om det skulle vara så.
    Just nu vet jag inte hur jag känner alls.. Vagnen var ju tänkt till Liten och Lucas ju, och just nu blir jag bara ledsen av att se den för att vi aldrig kommer att kunna använda den.
    Och känner jag min kropp rätt så lär nog Lucas vara stor innan det tar sig igen.

Usch jag vet inte..
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-05-21 10:37:56 följande:
    Just nu vet jag inte hur jag känner alls.. Vagnen var ju tänkt till Liten och Lucas ju, och just nu blir jag bara ledsen av att se den för att vi aldrig kommer att kunna använda den. Och känner jag min kropp rätt så lär nog Lucas vara stor innan det tar sig igen. Usch jag vet inte..
    Som det låter på dig så förknippar du den med det som har hänt och då kanske det är lika bra att sälja den och sen köpa en ny när det blir dags igen?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-21 10:37:56 följande:
    Just nu vet jag inte hur jag känner alls.. Vagnen var ju tänkt till Liten och Lucas ju, och just nu blir jag bara ledsen av att se den för att vi aldrig kommer att kunna använda den. Och känner jag min kropp rätt så lär nog Lucas vara stor innan det tar sig igen. Usch jag vet inte..
    Hade jag varit du, vilket jag inte är och därför inte har nån rätt att uttala mig om det egentligen så hade jag gjort mig av med den. Vagnen verkar vara förknippad med många band till "Liten" och som du säger blir du ledsen av att se den.
    Jag hade sålt den och försökt få något slags "avslut" på det hela (även om det kanske är alldeles för tidigt eller för fort, vad vet jag).
    Sen om jag hade blivigt gravid igen så hade jag köpt en annan vagn som jag inte förknippar med mitt mf.
  • Stolt Enbarnsmamma

Familjetrollet: Det var nog han som ni också hade, det är bara tydligen han som går runt i ryd och kollar in lägenheterna. Har dem gått med på att fixa vardagsrummet?

• Fru T

blä!

ja tror ja håller på att bli förkyld har legat å vilat/sovit hela dan hitills å ligger å sväljer helatiden då halsen bara känns tjockare å tjockare

vill inte, inte nuu....

liten verkar va lika trött som ja för det görs inte många knop i magen, har kännt av en liten smekning å lite hicka som mäst idag...

skulle kunna sova rästen av dan me men nu måste ja faktist hålla mig vaken om ja vill ha nån sömn i natt, hällre en dag av trötthet än en natt av pigghet!!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4