• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 15:22:29 följande:
    Tänkte tipsa om att ni som har barn mellan 3-10 år, kan åka till Sagateatern, nästa lördag 30 maj. Där är det aktiviteter som kallas ett lyft för barnen. Klockan 12-16.Jag o Leo tänkte åka dit o ha lite mor o son tid.
    Glömde skriva att biljetterna kostar 40 kr styck o kan köpas på konserthusets biljetkassa från o med på måndag. Sagateatern ligger på Borgmästaregatan 9.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 15:00:52 följande:
    Åhlens barbapapa serie är helt underbar. Jättemjuka kläder och kanonbra kvalitet. det märks inte på trycket hur mycket man än tvättar dem. De är lite dyrare men verkligen värt det! H&M har en del snyggt emellanåt tycker jag. Köpte såå tuffa jeansshorts till Lucas där. Pop har ju massa fint också, men där kostar det ju ännu mer.
    åhh jag älskar barbapapa serien Helt underbara kläder!

Fast just nu blir det HM till Nellie...
    hon älskar spindelmannen och det är typ bara dom som har kläder med spindelmannen på
  • Firstandhappy

Hittade en bra sak att göra... sooova... åhåhåhåh god morgon igen..

• Firstandhappy

Ätit en STOOOOOR bit kladdkaka med bara händerna, glass direkt ur paketet, smutsiga fötter på bordet o göttat mig framför tv'n.. kallas det ego-tid eller??

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 20:01:29 följande:
    Ätit en STOOOOOR bit kladdkaka med bara händerna, glass direkt ur paketet, smutsiga fötter på bordet o göttat mig framför tv'n.. kallas det ego-tid eller??
    det låter som rena drömmen*skratt*
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 20:01:29 följande:
    Uh va gött!
    Det ska jag göra i helgen när gubben är iväg på dåligheter
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 20:26:11 följande:
    Uh va gött! Det ska jag göra i helgen när gubben är iväg på dåligheter
    min är iväg nu på "herrmiddag" o gratis sprit så får väl se skicket på honom sen när han ringer, heheheh nä vars han ska jobba imorgon så det blir nog lugnt... men gött är det...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 20:43:44 följande:
    min är iväg nu på "herrmiddag" o gratis sprit så får väl se skicket på honom sen när han ringer, heheheh nä vars han ska jobba imorgon så det blir nog lugnt... men gött är det...
    Ja jag fick reda på nu att Patrik inte kommer hem förrän kl 22 på söndag! Åker kl. 12 på lördag.
    Han kommer vara ett vrak! Men man gifter sig ju (förhoppningsvis) bara en gång!
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 21:00:21 följande:
    Ja jag fick reda på nu att Patrik inte kommer hem förrän kl 22 på söndag! Åker kl. 12 på lördag. Han kommer vara ett vrak! Men man gifter sig ju (förhoppningsvis) bara en gång!
    hahahahha ja verkligen, hoppas han får det skoj, har du några planer för helgen då??
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 21:04:21 följande:
    hahahahha ja verkligen, hoppas han får det skoj, har du några planer för helgen då??
    Ja det hoppas jag med!
    Nix, ska mysa med pojkarna och ta det lugnt bara tror jag.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4