• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin

någon som har tid och lust med en förmiddagsfika på fredag?
    är ju klämdag så jag och nellie är hemma

• Leos och Vincents mamma

Min sambo har tagit ledigt på fredag, sån tur har jag
    Så vi ska bara mysa hela familjen då.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

och min mat kommer hem till mig utan att jag behöver hämta den eller mannen... hahahahah synd bara att jag blev på pisshumör för en skitsak o är sur bara därför nu... blääää hatar hormoner...

Ringer mannen o frågar om han är klar för att komma hem efter kl typ 22.30, nja jag får skjuts hem så om du vill åka o köpa mat nu o sen gå o lägga dig så är det ok för mig får jag till svar...
    hmmm sätter mig inte i bilen o åker till mc donalds om ajg inte måste tycker jag men är skithungrig, slänger på luren i örat på stackars människan.
    Han ringer upp IGEN o säger att vill du ha mat så åker vi o köper det om ca 30 minuter till dig sen kommer jag hem direkt...
    skrikande hysterisk kvinnas svar på det... MEN JAG ÄR HUNGRIG NUUUUUUU..

hmmm?? slutledningen i detta, ska jag köpa mat själv blir det EFTER 22.30 vilket tydligen är helt ok och då måste jag själv sätta mig i bilen o göra det, mannen kan köpa med sig hem o jag slipper köra och jag får den garanterat nästan en timme tidigare, men neeeeeeeeeeej då, då ligger jag i sängen o gråter istället o tycker synd om mig själv..

Någon som vill ta över mig??? Kommer lämna min sambo av ren sympati för honom..

• Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 21:39:05 följande:
    och min mat kommer hem till mig utan att jag behöver hämta den eller mannen... hahahahah synd bara att jag blev på pisshumör för en skitsak o är sur bara därför nu... blääää hatar hormoner... Ringer mannen o frågar om han är klar för att komma hem efter kl typ 22.30, nja jag får skjuts hem så om du vill åka o köpa mat nu o sen gå o lägga dig så är det ok för mig får jag till svar... hmmm sätter mig inte i bilen o åker till mc donalds om ajg inte måste tycker jag men är skithungrig, slänger på luren i örat på stackars människan. Han ringer upp IGEN o säger att vill du ha mat så åker vi o köper det om ca 30 minuter till dig sen kommer jag hem direkt... skrikande hysterisk kvinnas svar på det... MEN JAG ÄR HUNGRIG NUUUUUUU.. hmmm?? slutledningen i detta, ska jag köpa mat själv blir det EFTER 22.30 vilket tydligen är helt ok och då måste jag själv sätta mig i bilen o göra det, mannen kan köpa med sig hem o jag slipper köra och jag får den garanterat nästan en timme tidigare, men neeeeeeeeeeej då, då ligger jag i sängen o gråter istället o tycker synd om mig själv.. Någon som vill ta över mig??? Kommer lämna min sambo av ren sympati för honom..
    Nja, jag skulle nog inte fixa dig heller

...Men... du kan ju alltid prova med brevbäraren?

Lillisen: Ville du ta en fika på stan på fredag eftermiddag, vid typ 16 kanske?
    Vattengympan på lunchen är inställd.

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 22:02:51 följande:

Lillisen: Ville du ta en fika på stan på fredag eftermiddag, vid typ 16 kanske? Vattengympan på lunchen är inställd.
    Ja, det kan vi väl göra
    Mizzz skrev 2009-05-20 22:03:38 följande:
    Ja, det kan vi väl göra
    Kul Jag lämnar barnen hemma Ska vi ses vid H&M kl. 16 så kan vi bestämma ställe då?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 22:07:00 följande:

Kul Jag lämnar barnen hemma Ska vi ses vid H&M kl. 16 så kan vi bestämma ställe då?
    Låter bra! Påminn mig gärna under nån timme innan så jag inte glömer av tiden. Ska ju sitta i skolan och plugga innan
    Mizzz skrev 2009-05-20 22:11:42 följande:
    Låter bra! Påminn mig gärna under nån timme innan så jag inte glömer av tiden. Ska ju sitta i skolan och plugga innan
    Japp, det kan jag göra
  • Fru T

Mormor kommer hit på fredag så vi ska baka bullar då, ja ska fylla frysen

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4