• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-21 17:54:50 följande:
    jag vet inte villken tid.men efter 12 slaget nån gång om det går bra
    det går bra för mig.

vad säger ni andra?
  • Familjetrollet

vet nån i tråden hur man skaffar E-card?hade det på förra datorn.har totalt glömt hur man installerar det.skulle vilja ha PLUS igen så man kan spärra obehöriga på min sida.

vill kunna lägga in bilder mm och info på presentationen som bara tillåtna kan se

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-21 16:37:42 följande:
    special BB bredvid neo, har vart o hälsat på..
    Fick du träffa bebis??
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Vi har vart en sväng i Norrköping, mannen blev sååå sugen på Istanbull Kebab så det fick bli en sväng förbi där å sen strossade vi lite på stan tills dom stängde å sen satte vi oss å tog en mysig fika i solen...

Jag tryckte i mig så mycke feferoni till kebaben att det bara brann i munnen men attans va gott det va å ingen halsbränna har ja fått Sen drack ja en Stoor iskaffe me vaniljextrakt å det va supermumma första kaffet sen vi va i grekland kan ja säga så vi får se va min mage säger om några timmar

Bm sa iofs till mig att livmodern kan stimuleras possetivt om magen sätter fart så man kan ju alltid hoppas {#lang_emotions_tongue_out}

Nuuu vill ja gå på mysiga barnvagns promenader runt ån me mannen min!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Lisol

Hej på er:)

Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)

Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)

KRAM

• LillaLilli
    Lisol skrev 2009-05-21 19:15:39 följande:
    Hej på er:)Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)KRAM
    hejhej och välkommen! :D
    Jag bor i Västra Berga och håller med på att försöka bli gravid. men det går inte så bra här...
    hoppas det går bättre för dig!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-21 18:56:27 följande:
    Fick du träffa bebis??
    nä jag fr4ågade inte ens, va bara inne jättesnabbt o sa hej o lämnade present, hade inte ens räknat med att träffa Diana utan lämna presenten till de som jobbar där, men men...
  • Leos och Vincents mamma
    LillaLilli skrev 2009-05-21 16:41:56 följande:
    ojojoj idag har jag gjort mycket. har varit ute och åkt och kollat på nått gammalt i stjärnorp, trevligt. efter det så åkte vi och åt och sen åt vi rabarberpaj på rödberget i tinnerö. härligt. :) jag och Elin som skulle plugga idag, men det blev inte så visst :Pigår va jag på ljusparty. med himla trevligt. jag funderar på att ha ett tvålparty nångång. min väns syster gör egna tvålar. så det vore skoj. är ni mycket för sånna partyn?
    Jag kommer precis hem från ett ljusparty, mycket trevligt o såå mycket fint som jag ville ha.

Den 23 juni kl. 18.30 ska jag ha en spavisning här, så ni alla får jättegärna komma hit då
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Lisol skrev 2009-05-21 19:15:39 följande:
    Hej på er:)Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)KRAM
    Välkommen Jag har två barn, en son på 4 år o en son på snart 14 månader. Vi bor i Lambohov.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

skönt skönt skönt, nu är allt som det ska igen, sonen har badat efter att ha härjat runt hos mormor ett dygn ute på landet och ligger nu o sover i sin säng igen, så underbart att ha honom hemma igen.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4