• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-06-11 11:31:45 följande:
    d 3 fucking dagar är en evighet... tror förresten att jag bett om inträde i fika grejjen på fb. sorry att jag skriver allt på samma rad men min enterknapp på bordet har tydligen gett upp..
    ja känner inte igen mig själv när ja kollar i spegeln...

Idag kommer min söta kompis hit me lunch så ja får lite mänskligt umgänge, hon vile luncha på stan men ja vill inte gå nånstans..

Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

""Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt""

Fast det kan ja ju inte föresten, Cissi måste göra det..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 11:41:11 följande:
    gud va skönt, ja jag ska slänga mig i bilen å åka till vadstena idag med, blir studentfika hos mormor sen.. jo utseendet är lika som alltid men personlighetsmässigt skrämmer jag mig själv nu för tiden...
    Trevligt m studentfika... Ja missa både min systers avslutning igår me good jordgubbstårta (hon sluta 9an) i söderköping.
    å min kusins student idag i växjö hade sett fram emot att få åka ner å visa upp vår lilla guldklimp för tjocka släkten idag men needå..

antingen så är bebis redan i tråtsåldern eller så är hon lika blyg som ja va när ja va liten (gömde mig gäärna under mammas kjolar

till råga på allt så får ja gå på midsommarbröllopet me en liiten nyföding! Har inte köpt nån klänning än för ja ville vänta te hon kom ut så det får nog bli ett uppdrag för den nyblivna pappan ska bli spännande å se hur han klarar det uppdraget, han kommer få köpa klänning te både mig å bebis om ja inte är pigg nog
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 11:41:11 följande:
    gud va skönt, ja jag ska slänga mig i bilen å åka till vadstena idag med, blir studentfika hos mormor sen.. jo utseendet är lika som alltid men personlighetsmässigt skrämmer jag mig själv nu för tiden...
    Ja är jättesvullen, spec i ansiktet. Näsan har blive en potatisnäsa å läpparna ja dom ser inte kloka ut eftersom ja har stora läppar normalt sen har halsen å liksom under käken blive stort...
    Ser typ ut som en sån där "tjockiskostym" som tar flera timmar att sätta på inför en filminspelning..

Förut börja ja gråta för ja skulle ha en sak i min låda å fick syn på asken som ligger å förvarar mina fina ringar...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 11:49:19 följande:
    blir spännande värre... jaha hur känner du nu då inför helgen??
    vet inte, känner väll en lättnad samtidigt som ja inte vill bli igångsatt. Man vill ju att det ska starta av sig självt..
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-11 11:51:51 följande:
    Gissa vem som ringde innan... gammelmormor så klart... "Har ni bestämt något namn ännu????" Nej sa jag. "Bara det inte blir Leo, det är så förskräckligt fult svarade hon på det. Det skall ju vara ett kort namn. Hade det varit en tjej så skulle hon ju ha hetat Moa." Och så fortsatte hon... Jag svarade att vi hade tänkt oss ett längre namn. Och att vi antagligen redan bestämt oss för ett namn, men jag sa inte vad. Orkar inte...
    Blä vad folk ska lägga sig i, det är ju ERT barn ni gör vad ni själva vill..

Min mamma kommer me lustiga namnförslag (men med en klackspark) nästan varje gång hon ringer... men hon vet ju mycket väl att det är vi som bestämmer
    Hon kalar fortfarande magen för Doris å ja har faktist kvar det namnet i huvet men vi har några fler å vi har ju inte sätt henne än så...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-06-11 11:53:47 följande:
    Jag svällde också upp en hel del, men det beror kanske på havandeskapsförgiftningen. Drömde i natt att du var inne på sjukhuset och att de skulle sätta igång dig. Vi var där typ allihop förresten som sällskap. *haha*
    Hahah ja stöd är ju alltid bra

Ja drömde att det satte igång när mannen kom hem från jobbe å när ja sa till han att vattnet hade forsat ut å att vi skulle åka upp så blev han skitsur å sa att han skulle sova först {#lang_emotions_surprised} då låste ja in han i sovrummet å åkte te norrköping å hemta mormor å så åkte vi upp te förlossningen i norrköping
    Men sen vakna ja...
    (har en hel del "påtryckningar" om att folk vill att ja ska förda i norrköping sen har ja ju mormors man som jobbar där om nåt går fel me bebis..
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:01:30 följande:
    Min mormor heter Doris!
    Hade ju Doris på huvet ett tag i början men sen började vi ju leta andra namn...

Men när ja började gå in på övertid så dök det upp i huvet igen.. Ser Doris som en liten "tuff" envis tös me jävulskap i ögonen

Får väll se vem hon är när hon kommer ut...

Betyder fö Gåva på grekiska
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:03:26 följande:
    Mysko drömmar man har som gravid!Jag brukade drömma att jag fick mitt barn, men att jag la det i sängen och sen glömde bort att ge dem mat, eller ta upp det, under flera dagar.. Men barnet låg där så snällt i sängen
    Ja drömde välldigt mycket första halvan, sen har det vart lugnt tycker ja. Men ja drömde drömmar som inte går att beskriva å välldigt konstiga, hemska, roliga jaa alla typer av drömmar å det inklusive sexdrömmar... Å fött barn  har man gjort mååånga ggr
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:08:26 följande:
    Ja, har väl eg inte tyckt det varit så fint.. Men det är som med så mycket annat, när man "smakar" på det lite så blir det något helt annat Nu tycker jag nog oxå att det är ganska tufft.Men ska tillägga att jag haft svårt får alla "gameldags" namn, men det har ju såklart lossnat nu!
    Smaken är som baken å alla bakar vill man ju inte smaka på
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4