• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Skorpan08
    Maria84 skrev 2009-05-22 09:12:14 följande:
    Vad skoj! Attans att jag inte har nån bil annars hade jag gärna hakat på! Liam har tjatat om Busfabriken ett tag nu. Men vi får åka dit på hans födelsedag istället, inte långt dit nu
    Ja, det var synd. Det hade varit jättekul att träffa dig och pojkarna. Men vi får ta det nån annan gång.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Maria84
    Skorpan08 skrev 2009-05-22 09:19:11 följande:
    Ja, det var synd. Det hade varit jättekul att träffa dig och pojkarna. Men vi får ta det nån annan gång.
    Javisst! Jens har bilen, han ska till läkarn vid 11 bla, och sen ska han jobba ett tag. Så jag har ingen bil förrän i em Ibland önskar jag att man hade två bilar.
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-22 07:57:18 följande:
    välkommen hitLeos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:
    jag brukar starta tvättmaskin kl 7.grannarna här i trappen är toppenbra.vi kommer sakna dem när vi har flyttat.Marayahtack för en toppentrevlig kväll igår.kommer gärna på fler "partyn"
    ja det tror jag det om det är bra grannar i trappan. jag har iofs inte sett alla dom som bor i huset här. men kan tänka mig omm jag va dom och nån satte på tvättmaskinen eller dammsugaren innan 7, (jag ville börja vid 6) och jag skulle sova så hade jag nog inte blivit så glad. men nu är det ju fritt fram!! :D
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-05-22 08:11:59 följande:
    nån mer som vill fika idag?
    vart hade ni tänkt er? jag är lite sugen på att spendera dagen på ikano-huset med nellie, är sugen på att "fönster-shoppa" men stan lockar inte direkt i det här skitvädret....
  • LillaLilli

vart har väl inte sagts direkt. för min del spelar det ingen roll. ska iofs städa nu på morgonen, hela lägenheten ser ut som en krigszon! så vet inte när jag blir färdig heller :P

men om det är några som bestämmer något så kan jag säkert komma och vart spelar ingen roll sålänge det finns parkeringsplats i närheten. ;P

vore roligt om det blev några, så man får tillfälle att träffa er!

• Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-05-22 08:11:59 följande:
    hoppas allt är bra med er.hade gärna åkt till busfabriken men vi måste snåla nu då vi ska köpa nya möbler till lyan. nån mer som vill fika idag?
    Det förstår jag att ni måste göra, det är ju inte billigt direkt att flytta. 
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Leos och Vincents mamma
    LillaLilli skrev 2009-05-22 06:26:22 följande:
    härligt, jag kände samma, jag va ju på sånt i förrgår. :Djag kommer om jag inte ska jobba, har inte fått mitt schema för sommaren än. köpte du något igår?
    Jag köpte lite teljus i doften körsbär Köpte du nåt?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin
    LillaLilli skrev 2009-05-22 10:09:12 följande:
    vart har väl inte sagts direkt. för min del spelar det ingen roll. ska iofs städa nu på morgonen, hela lägenheten ser ut som en krigszon! så vet inte när jag blir färdig heller :P men om det är några som bestämmer något så kan jag säkert komma och vart spelar ingen roll sålänge det finns parkeringsplats i närheten. ;P vore roligt om det blev några, så man får tillfälle att träffa er!
    här sitter både jag och dottern i pyamas, frukosten står fortfarande framme och hundarna väntar på sin promenad.... så vi har nog också att göra en stund först
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-22 10:19:10 följande:

Jag köpte lite teljus i doften körsbär Köpte du nåt?
    härligt :D ja jag köpte sånna ljus som smälter ner till vätska ungefär.. kommer inte ihåg vad dom kallas... votivljus kanske?
    i dofterna lime och hallon. :D
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-05-22 08:09:47 följande:
    Godmorgon på er alla! Jösses vad ni skrivit, har ju inte varit inne på några dgr. Idag blir det busfabriken med Elin och Ida. Om någon vill hänga på vore det jättekul!Tänkte åka dit vid 10-11 nångång.Välkommen ni nya som jag inte sett innan.
    Hade varit jätteskoj att följa med men sambon är hemma idag så det blir mys o städning här hemma, sen ska vi nog till busfabriken på söndag.

Trist väder det är nu då, det var ju så fint igår kväll. Vi hade tänkt åka till stångebro o åka karusell, men får hoppas att det blir finare i helgen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4