• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

blåbärsbullar är mummelimums

Men inte känner ja mig friskare för det, dumma dumma förkylning kryyyyper sakta på mig

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • SmileyMalin

jag och nellie måste lyckats tajma in perfekt tid på ikano visserligen totalt kaos på parkeringen, men väl inne på ikano var det väldigt lugnt!
    Fast vi började med en tur in på babyproffsen och sagoland följt av MacDonalds, så när vi väl kom in på ikano hade väl folkrusningen redan hunnit vara antar jag
    Försökte hitta lite mammakläder men allt är ju så himla stort, dyrt och gjort för folk över 40..... tråkigt!
    Fyndade iallfall lite till Nellie. Ett spiderman-paraply med 25% rabatt och en jättesöt tunika som jag gav skämtsumman 25:- för

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-05-22 12:45:25 följande:
    Herregud.. Vi var nyss ute på Coop Forum för att göra lite inför-helgen-shopping, där var det rätt lugnt som vanligt, men jag har ALDRIG sett så mycket bilar på Ikano/IKEA förut, har folk inget vettigare för sig en ledig fredag?!
    lönedag då är det fullsmockt med shopping galna på ikano*skratt*
    Firstandhappy skrev 2009-05-22 16:20:38 följande:
    mmm Johan Palm va ju på ikano... hysteriskt mycket folk...
    urk,förstår inte hysterin om honom,för han sjunger som en kråka
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-05-22 15:04:33 följande:
    Det skulle tydligen vara varannan dag väder nu enligt Corren, så imorron skulle det bli bättre väder för att sen på söndag regna igen, och så bättre på måndag igen. Och på måndag hoppas jag verkligen på sol för då ska jag in till stan och träffa några vänner och deras barn och vi har inte setts på länge nu sen de började jobba. Vi åker till svärisarna ändå, svärmor är inte hemma Ska åka strax här så vi hinner fixa lite annat innan vi ska vara där.
    Då får vi nog passa på att åka till tivolit imorgon då.

Imorgon eftermiddag får vi fullt hus här! Då kommer våra kompisar från stockholm hit o deras tre barn, de ska sova här över natten till söndag så vi får se hur ljudnivån är här hemma sen med 5 barn i ungefär samma åldrar Ska bli jättetrevligt iaf.
    Vi ska grilla o umgås. Sen på söndag blir det nog busfabriken med dem innan de åker hem.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-22 18:50:59 följande:
    jag och nellie måste lyckats tajma in perfekt tid på ikano visserligen totalt kaos på parkeringen, men väl inne på ikano var det väldigt lugnt!Fast vi började med en tur in på babyproffsen och sagoland följt av MacDonalds, så när vi väl kom in på ikano hade väl folkrusningen redan hunnit vara antar jag Försökte hitta lite mammakläder men allt är ju så himla stort, dyrt och gjort för folk över 40..... tråkigt!Fyndade iallfall lite till Nellie. Ett spiderman-paraply med 25% rabatt och en jättesöt tunika som jag gav skämtsumman 25:- för
    Nu vet ja ju inte vad du har för storlek men ja har ett par supersköna mjukt kakigröna mammabyxor från HM som ja inte tar mig i längre (eller ja tar mig i dom men ja behöver dom knapt ) st 36 är det i dom om det kan va intressant...
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-05-22 19:13:06 följande:
    Nu vet ja ju inte vad du har för storlek men ja har ett par supersköna mjukt kakigröna mammabyxor från HM som ja inte tar mig i längre (eller ja tar mig i dom men ja behöver dom knapt ) st 36 är det i dom om det kan va intressant...
    åhhh absolut!!
    Behöver ha small eller 36 i mammakläder och det finns ju knappt i affärerna.... och ibland är till och med det stort!!
    Hittade ett sjysst enkelt linne idag, problemet vara bara att storlek small gick typ ner till knäna på mig. Men förhoppningsvis ska väl kulan växan en hel del till så det kommer väl passa nån gång
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-22 19:18:47 följande:
    åhhh absolut!! Behöver ha small eller 36 i mammakläder och det finns ju knappt i affärerna.... och ibland är till och med det stort!!Hittade ett sjysst enkelt linne idag, problemet vara bara att storlek small gick typ ner till knäna på mig. Men förhoppningsvis ska väl kulan växan en hel del till så det kommer väl passa nån gång
    Ja har inboxat dig
  • Mandarin
    åhhh absolut!! Behöver ha small eller 36 i mammakläder och det finns ju knappt i affärerna.... och ibland är till och med det stort!!Hittade ett sjysst enkelt linne idag, problemet vara bara att storlek small gick typ ner till knäna på mig. Men förhoppningsvis ska väl kulan växan en hel del till så det kommer väl passa nån gång
    he he du kan ha den som klänning
  • SmileyMalin
    Mandarin skrev 2009-05-22 19:30:00 följande:
    he he du kan ha den som klänning
    ja faktiskt får typ ha den som tunika med leggings under sålänge... magen växer sjukt fort just nu så jag lär nog hinna växa i den
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-22 18:57:14 följande:
    urk,förstår inte hysterin om honom,för han sjunger som en kråka
    nej jag kan inte med människan... blääää

Nån som pratat med Diana o vet hur det är med dom??
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4