• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-08-05 18:58:45 följande:
    det här är troligtvis enda veckan på hela juli/augusti som jag jobbar..... och enligt datorn ska det vara strålande sol och 26 grader varmt resten av veckan...... Kan garantera att det kommer spöregna från lördag och framåt!
    Haha, din stackare! :(
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-08-05 10:23:30 följande:
    här är det bara bra.maken har semester ännu.vi funderar på att åka till skänninge i eftermiddag om maken hinner köpa nån bil innan dess,sen blir det cupolen loppis oxå.inskolning på dagis brukar gå bra.med sonen och lilla tösen var det rena kaoset vid inskolning.lilla tösen gick inte ihopp med sin fröken,men denne slutade så älskade lillan sitt dagis direkt.med stora tösen var det inga problem.det gäller ju att barnen känner sig trygga med sin nya omgivning och personkemin funkar bra med fröknar osv.det kommer nog att gå riktigt bra med vincents inskolning
    Ja, det tror jag oxå att det kommer att gå Han ska antagligen gå på en avdelning där jag känner en av fröknarna, vi träffades faktiskt genom FL Så det ska nog gå kanon Bara jag som har sån ångest att min lilla bebis blir så stor då.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Idag har vi varit på skänninge marknaden o gått i tre timmar. Det var lite varmt om man säger så O såååå mycket folk! Men kul ändå. Köpte en metallica tröja till Vincent, hans mamma älskar ju dem så jag var bara tvungen , nya solglasögon till mig o Leo blev det oxå, men sen hittade vi inte så mycket mera förutom lite mat o karuseller. Barnen åkte två karuseller ihop o gud sååå söta de var, det var första gången o våra hjärtan smälte när vi såg syskonen ihop o Leo höll en beskyddande arm om Vincent

• Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-05 19:07:14 följande:
    Ja, det tror jag oxå att det kommer att gå Han ska antagligen gå på en avdelning där jag känner en av fröknarna, vi träffades faktiskt genom FL Så det ska nog gå kanon Bara jag som har sån ångest att min lilla bebis blir så stor då.
    Kommer gå jättebra och en toppenfröken får han ju också
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-08-05 19:00:29 följande:
    Haha, din stackare! :(
    eller hur! det är ju ett skapligt element i magen också... så dom där 25 graderna känns snarare som 40!
    Fick du tag på BM idag?
    Maria84 skrev 2009-08-05 20:30:16 följande:
    Kommer gå jättebra och en toppenfröken får han ju också
    Ja, precis
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-08-05 18:32:18 följande:
    Woho! Fr o m idag är jag ledig fram tills bebis kommer! :D
    Grattis! Ett fång semester-{#lang_emotions_flower} till dig! =)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-08-05 21:22:28 följande:
    eller hur! det är ju ett skapligt element i magen också... så dom där 25 graderna känns snarare som 40! Fick du tag på BM idag?
    Japp. Men vi ska avvakta. Känns jobbigt med nästan fem veckor mellan besöken såhär på slutet, när andra går varannan vecka.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-08-05 21:39:34 följande:
    Grattis! Ett fång semester- till dig! =)
    Tack! :D
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-05 19:10:13 följande:
    Idag har vi varit på skänninge marknaden o gått i tre timmar. Det var lite varmt om man säger så O såååå mycket folk! Men kul ändå. Köpte en metallica tröja till Vincent, hans mamma älskar ju dem så jag var bara tvungen , nya solglasögon till mig o Leo blev det oxå, men sen hittade vi inte så mycket mera förutom lite mat o karuseller. Barnen åkte två karuseller ihop o gud sååå söta de var, det var första gången o våra hjärtan smälte när vi såg syskonen ihop o Leo höll en beskyddande arm om Vincent
    Vi med.
    Ja, shit vad varmt det var... och så särdeles snabbt kunde man inte heller gå.
    Men jag fick min langos, en god mysig fika och en godispåse (fr Pelles), så jag är nöjd. =D
    Träffade även på FirstandHappy med familj. (Sorry att jag glömde presentera min karl, men det fattade du säkert att det var. )
    ? Do what you like. Like what you do. ?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4