• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour

Fy tusan, ringde just upp till förlossningen för jag hade lite frågor om äggvita i urinen och jag har aldrig blivit så otrevligt bemött och då är jag bra på att hantera otrevliga människor. :(

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-08-04 17:37:44 följande:
    Fy tusan, ringde just upp till förlossningen för jag hade lite frågor om äggvita i urinen och jag har aldrig blivit så otrevligt bemött och då är jag bra på att hantera otrevliga människor. :(
    fy vad tråkigt! Sånt känns så himla trist!
  • Familjetrollet
    sjukvården är ett skämt numera.vissa personer i vården verkar ha valt fel yrke....
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Apipoulai

Så var sista BM besöket avklarat. Nu får verkligen bebisen ta sig samman och komma ut. Allt var bra, fortfarande en komplikationsfri graviditet. Jag hoppas det blir en dito förlossning. :) Ingen diabets, inget knas med blodtryck och inga bristningar. =)

Skeninge marken imorgon?!

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-08-04 20:19:03 följande:
    Så var sista BM besöket avklarat. Nu får verkligen bebisen ta sig samman och komma ut. Allt var bra, fortfarande en komplikationsfri graviditet. Jag hoppas det blir en dito förlossning. :) Ingen diabets, inget knas med blodtryck och inga bristningar. =)Skeninge marken imorgon?!
    åh dit vill jag,men just nu är vi utan bil{#lang_emotions_frown}
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mandarin
    Apipoulai skrev 2009-08-03 23:36:57 följande:
    Hur många av er gick över tiden? Och hur många dagar?
    13 dagar ): med Amanda ett par dagar med dom andra. De skulle stätta igonom mig dagen efter.
  • JePaLuLi
    Så var sista BM besöket avklarat. Nu får verkligen bebisen ta sig samman och komma ut. Allt var bra, fortfarande en komplikationsfri graviditet. Jag hoppas det blir en dito förlossning. :) Ingen diabets, inget knas med blodtryck och inga bristningar. =)Skeninge marken imorgon?!
    Skönt att allt såg bra ut!
    De allra flesta har ju en komplikationsfri graviditet och jag anser inte att bristningar hör till en komplikation?!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    låt mig gissa att det va en sköterska du fick prata med, dom har ja fått ett nedlåtande bemötande av varje gång, men har det vart en bm som svarat så har dom vrt jätte trevliga!
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    Mina bristningar kom när ja gick över å det me basta

(dom på rumpan kom iofs innan men dom bryr ja mig inte om)
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Apipoulai
    Familjetrollet skrev 2009-08-04 20:50:48 följande:
    åh dit vill jag,men just nu är vi utan bil
    Går det inte bussar?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4