Apipoulai skrev 2009-08-03 23:14:01 följande:
250kr är 250kr, för en som får 0kr i inkomst varje månad (just nu) är det massor med pengar.Men som du säger, första natten som familj vill man vara tillsammans alla tre. Det insåg vi också. Sen har vi fått en hel rad andra bra argument av vänner varför han också borde bo över. Case closed. :)
Ja det är en stund som aldrig kommer tillbaka och det är ju preclis lika nytt och spännande och underbart för den nyblivna pappan.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-03 23:10:33 följande:
Sambon sov med mig o Vincent första natten, sen åkte han hem till min mamma o hämtade Leo o så åkte de till sjukhuset direkt så Leo fick träffa sin lillebror, sen var vi hela familjen uppe på BB, såå mysigt! Sen åkte sambon iväg med Leo o hittade på lite skojiga saker efter det. Så gjorde vi o det var väldigt mysigt o uppskattat av Leo
Ja Leo är ju lite större visserligen.
Lucas hade aldrig sovit utan nån av oss och vi var båda överens om att han inte skulle hamna i skymundan så tanken på att han inte skulle få nån av oss hos sig fanns liksom inte. De hade det jättemysigt på kvällen och fick verkligen rå om varandra till 100% vilket var väldigt viktigt för de båda. Sen kom ju Patrik till mig på morgonen och vi åkte hem efter att läkaren gjort sin undersökning och satt en ok-stämpel i rumpan
Vi var tillsammans hela familjen på BB hela dagen när han föddes och kvällen fram tills dess att de skulle hem och sova så för oss var det helt perfekt!