• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-08-05 18:45:28 följande:
    Oh, skoj! Testad den än? Betalar 370 inkl frakt för min, verkligen ett kap! Vad blev det för färg för dig?
    hade på mig den en stund ikväll, hur slönt som hällst!!! å vad ja kan rekomendera en sån framför sele.. trots att ja har en supersele

ja har en mörkgrå...
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-08-05 22:37:09 följande:
    Hjärtljuden var på 125, vilket förstås är helt normalt, men jag grubblar alldeles för mycket just nu. Men det hör väl till. :) Att vara förälder helt enkelt.
    det är ett tecken på att du knyter an till bebis sam min bm så det är bara normalt å possetivt...
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-08-05 23:35:34 följande:
    hade på mig den en stund ikväll, hur slönt som hällst!!! å vad ja kan rekomendera en sån framför sele.. trots att ja har en supersele ja har en mörkgrå...
    Vår blev brun, ser verkligen fram emot att få hem den. :) Vad bra att den var skön!
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-08-05 22:43:56 följande:
    Jag har försökt med min bm hela tiden. Men hon säger bara "det kommer gå bra hur det än går" och ja, det fattar ju jag också. Men samtidigt är jag oerhört rädd för att snittas. Att någon ska skära i mig och jag ska vara vaken, jag får sådana panikkänslor att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
    Åh jag förstår precis. Jag var livrädd för att behöva snittas och inte få uppleva att föda fram mitt barn. Att nån ska skära i mig och plocka ut det... Nä fy! Men jag kan trösta dig med att Linus också låg i säte till en början men vände sig sen. De allra flesta bebisar lägger sig ju tillrätta till slut.
    HJärtljuden kan väl vara allt mellan 120-170 för att det ska vara normalt. Den låg väl bara och sov helt enkelt
    Men jag förstår din oro, som du sa... det är att vara förälder helt enkelt. Som nån utryckte det att när man får barn har man hjärtat utanpå kroppen hela tiden. Det stämmer rätt bra faktiskt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

finns det intresse för röd/svarta vinterskor i stl 22?endast använda i vagn!och gammal enkel sulky?och en princess taklampa?

jag håller på och tömmer de sista barnprylarna

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour

Nu har jag iaf fått en extratid imorgon klockan 14, ska försöka slappna av fram tills dess.

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-08-06 09:38:11 följande:
    Nu har jag iaf fått en extratid imorgon klockan 14, ska försöka slappna av fram tills dess.
    då ska jag hålla tummarna för dig imorgon
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Firstandhappy

nästan nyvaken... attsingens vilken värme det kom va?? dags att köpa pool till balkongen.

• Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-08-06 09:38:11 följande:
    Så skönt för dig.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Idag har vi varit i himnabadet i Linghem o badat..såå skönt.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4