• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-08-04 22:08:18 följande:
    Det tror jag med. Enligt bm beror det på hormoner och det finns inte en enda kräm som kan bota det.
    ja smörjde mer för att behålla huden mjuk å smidig i förhoppning om att den kanske drog ihop sig snabbare när magen va borta sen än för att förhindra bristningar (man kunde ju hoppas iallafall)

men sen är ja ju en sån som smörjer in hela kroppen dagligen ändå la bara till en gång/dag under graviditeten...
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • thelifesaviour

Jag har fått bristningar, men det är inget jag hänger läpp över. Det går ju liksom inte att påverka.

Men woho, nu har jag vunnit en bärsjal på tradera! Det blev en tricot-slen! Känner mig mycket nöjd över det.

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-08-04 21:24:16 följande:
    Går det inte bussar?
    det gjorde det förr.hur länge håller marknaden på idag?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-08-05 07:37:06 följande:
    det gjorde det förr.hur länge håller marknaden på idag?
    11-24 idag o 9-24 imorgon.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin

I eftermiddag ska jag hämta hem Nellie. Hon har varit hos barnvakt sen i måndags morse. Tyckte det var lite kort med bara 4 veckor sommarlov för henne. Men åhhhh vad tomt det har varit här hemma, längtar ihjäl mig efter att få pussa och krama på gullungen
    Sen ska hon få vara med favvo-farfar torsdag och fredag!

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-05 08:14:10 följande:
    11-24 idag o 9-24 imorgon.
    tack för snabbt svar.hoppas allt är bra med er.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-08-05 09:56:47 följande:
    tack för snabbt svar.hoppas allt är bra med er.
    Ja, det är det. Njuter av semestern för fulla muggar På måndag börjar barnen på dagis, inskolning då..är såå nervös! Leo vet jag ju att han kommer klara sig, men Vincent..vet ju egentligen att det kommer gå bra, men är så hönsig.
    Hur är det med er?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-05 10:00:35 följande:
    Ja, det är det. Njuter av semestern för fulla muggar På måndag börjar barnen på dagis, inskolning då..är såå nervös! Leo vet jag ju att han kommer klara sig, men Vincent..vet ju egentligen att det kommer gå bra, men är så hönsig.Hur är det med er?
    här är det bara bra.maken har semester ännu.vi funderar på att åka till skänninge i eftermiddag om maken hinner köpa nån bil innan dess{#lang_emotions_laughing},sen blir det cupolen loppis oxå.

inskolning på dagis brukar gå bra.med sonen och lilla tösen var det rena kaoset vid inskolning.lilla tösen gick inte ihopp med sin fröken,men denne slutade så älskade lillan sitt dagis direkt.med stora tösen var det inga problem.

det gäller ju att barnen känner sig trygga med sin nya omgivning och personkemin funkar bra med fröknar osv.det kommer nog att gå riktigt bra med vincents inskolning
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-08-05 07:31:04 följande:
    Jag har fått bristningar, men det är inget jag hänger läpp över. Det går ju liksom inte att påverka. Men woho, nu har jag vunnit en bärsjal på tradera! Det blev en tricot-slen! Känner mig mycket nöjd över det.
    ja fick hem min igår 350 ikl frakt så gott som ny

blocket är bra skit!
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • JePaLuLi

Nån som vet vart Södra oskarsgatan ligger? Ska visst hämta mitt nya körkort på posten där.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4