• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-23 18:47:52 följande:
    Hoppas det fanns något som intresserade dig. Jag själv är inte så superintresserad av spa, men massage och sånt tackar jag ju aldrig nej till förstås. ;)
    hehehe nä det gör man ju inte, brukar stjäla massa tid på sambons jobb där de har en sån där löjligt dyr o ruskigt skön massagestol (brukar inte gilla dom annars men just den är mumma) när han jobbar helg o det inte är många där..
    Sen blir det ju kvällsmassage o annat gött hemma lite då o då..
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-23 19:28:45 följande:
    hehehe nä det gör man ju inte, brukar stjäla massa tid på sambons jobb där de har en sån där löjligt dyr o ruskigt skön massagestol (brukar inte gilla dom annars men just den är mumma) när han jobbar helg o det inte är många där..Sen blir det ju kvällsmassage o annat gött hemma lite då o då..
    En sån har de på pappas jobb också. Försäker få honom att köpa en hem också. Har lyckats med att få en med fotmassage iaf, alltid nåt Det är väldigt avslappnande om inte annat.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-23 19:32:10 följande:
    En sån har de på pappas jobb också. Försäker få honom att köpa en hem också. Har lyckats med att få en med fotmassage iaf, alltid nåt Det är väldigt avslappnande om inte annat.
    Ja älskar fotmassage å nu får ja det flera ggr i veckan, behöver bara säga att ja har ont i fötterna så suckar han å sträcker sig efter fotcremen

det finns en sån där mega massage stol nere på vårt gym den är igentligen till dom som går hos kiropraktorn som har sitt där nere men man kan sätta sig där ändå en stund då den står lite skym undan
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-23 19:32:10 följande:
    Ja absolut, bästaste som finns är en fotmassage efter en lång dag på svullna feta gravidfötter...
  • Fru T

jag har en vild akrobat i magen idag! ja försöker förklara att det är mycket skönare att sprattla utanför magen men som vanligt så tycks det inte nå fram...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Apipoulai

Fast skönast är nog riktig massage utförd av en person. framför dessa stolar som finns.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-23 19:37:36 följande:
    jag har en vild akrobat i magen idag! ja försöker förklara att det är mycket skönare att sprattla utanför magen men som vanligt så tycks det inte nå fram...
    nej det är som vanligt då.. den här sprattlar med för fullt o är ganska elak..
    Apipoulai skrev 2009-05-23 19:42:04 följande:
    Fast skönast är nog riktig massage utförd av en person. framför dessa stolar som finns.
    absolut, fast gratis 1-2 ggr i veckan är rätt gott det med.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-05-23 20:48:43 följande:
    nej det är som vanligt då.. den här sprattlar med för fullt o är ganska elak.. absolut, fast gratis 1-2 ggr i veckan är rätt gott det med.
    Gratis is the shit!
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-05-23 12:15:51 följande:
    Det stämmer alltså att de sista dagarna är segast... Vår bebis lever rövare i mig, är aldrig stilla tycker jag. Fast det är skönt att veta att den verkar trivas.
    minst sagt! för att inte tala om dom på övertid...
    Nellie behaga inte komma fören 8 dagar efter BF och dom 8 dagarna var inte roliga.... gick upp på morgonen, satte mig i soffan och sen satt jag där och tjöt som en gris tills det var dags att gå och lägga sig.
    Kommer ihåg att min sambos bror kom förbi en sväng någon av dom dagarna och trodde att världens katastrof inträffat och något typ dött eller nåt, när han fick syn på mig
  • SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-05-23 12:15:51 följande:
    Det stämmer alltså att de sista dagarna är segast... Vår bebis lever rövare i mig, är aldrig stilla tycker jag. Fast det är skönt att veta att den verkar trivas.
    minst sagt! för att inte tala om dom på övertid...
    Nellie behaga inte komma fören 8 dagar efter BF och dom 8 dagarna var inte roliga.... gick upp på morgonen, satte mig i soffan och sen satt jag där och tjöt som en gris tills det var dags att gå och lägga sig.
    Kommer ihåg att min sambos bror kom förbi en sväng någon av dom dagarna och trodde att världens katastrof inträffat och något typ dött eller nåt, när han fick syn på mig
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4