• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy

vi kan ju veta att 2 veckor EFTER BF kommer den garanterat att komma iallafall, vare sig den vill eller inte...

DET SUGER!!!!

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-23 14:36:28 följande:
    vi kan ju veta att 2 veckor EFTER BF kommer den garanterat att komma iallafall, vare sig den vill eller inte... DET SUGER!!!!
    hehe ja igentligen skulle bm ljugit från början å sagt att barnet kommer den x/y (två veckor senare än bf) å inget annat så varje gång den kommer tidigare så får man en överaskning
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-05-23 14:52:44 följande:
    hehe ja igentligen skulle bm ljugit från början å sagt att barnet kommer den x/y (två veckor senare än bf) å inget annat så varje gång den kommer tidigare så får man en överaskning
    fast det skulle nog inte hjälpa när ja tänker efter!
  • Leos och Vincents mamma
    Apipoulai skrev 2009-05-22 23:47:47 följande:
    Då vet jag en bra blogg för dig.www.spabanken.se =D
    Ja, jag har varit inne där o kollat
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Vi har varit igång hela dagen! Först så städade vi när vaknade, sen åt frukost o duschade o sen åkte vi till tivolit som bara var bajs, men Leo fick iaf åka tre karuseller så han var nöjd Sen vidare för att handla massa mat på maxi, så nu är vi nyss hemkommna. Nu ska jag baka havrefrallor o så inväntar vi våra gäster nu som dyker upp om en timme ca. Sen blir det fullt hus ett dygn framåt

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-23 14:53:46 följande:
    fast det skulle nog inte hjälpa när ja tänker efter!
    nje för man intalar ju sig själv att den likaväl kan komma bf+14 men inte hjälper det när man iallafall räknar ner... sen att det blir ett evinerligt tjatande om födande hela tiden hjälper ju inte direkt.. tycker det är irriterande nog nu när mamma har börjat lite smått o gå o klappa mig på magen o poängtera att "det är dags att komma ut nu" NÄHÄÄÄ det menar du inte...
  • Firstandhappy

nu har morfar åkt. 5 Fucking borr fattigare för att borra 4 hål för att sätta upp en hatthylla ordentligt.. skitväggar säger jag bara..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-23 15:31:05 följande:
    nje för man intalar ju sig själv att den likaväl kan komma bf+14 men inte hjälper det när man iallafall räknar ner... sen att det blir ett evinerligt tjatande om födande hela tiden hjälper ju inte direkt.. tycker det är irriterande nog nu när mamma har börjat lite smått o gå o klappa mig på magen o poängtera att "det är dags att komma ut nu" NÄHÄÄÄ det menar du inte...
    Det räcker med att höra mannen säga "det kan hända när som" som svar till alla som frågar...
  • Apipoulai

Vi har varit duktiga idag och skruvat ihop både säng och skötbord. Sen stressade vi iväg på bröllop. Nu är det äntligen dags för mat. Jag är sååå hungrig. Ska bli gott med tacogratäng. :d

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-23 15:06:13 följande:
    Ja, jag har varit inne där o kollat
    Hoppas det fanns något som intresserade dig. Jag själv är inte så superintresserad av spa, men massage och sånt tackar jag ju aldrig nej till förstås. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4