JePaLuLi skrev 2009-08-11 09:02:21 följande:
Jag skulle
iofs tycka att det var skönt att kunna gå ut och äta middag nån gång på tu man hand med min man, eller bara gå på bio eller så. Men jag har väldigt svårt att lämna barnen. Jag hade till och med dåligt samvete över att lämna minstingen på vår bröllopsnatt och då var han ändå 6 månader. Men vi skyndade oss hem morgonen efter Nån gång ibland tycker jag är helt ok, men vi har inte haft möjligheten. Däremot förstår jag inte de som lämnar bort barnen jämt och ständigt. Som sagt, har man skaffat barn så får man ta hand om dem också.Tack, nu är det lite bättre. Fick nog ett migränanfall igårkväll. Har aldrig haft det tidigare, men det var flera som tyckte att det lät så. Det kändes som huvudet skulle sprängas och jag ville bara kräkas. Ljud och ljus var fruktansvärt!Skoj att sy lite, vad är det du syr nu?
vi är
likadana.vi har bara barnvakt om vi ska på bio,villket inte ens är en gång per år.sen blir det nån enstaka gång om vi ska
handla.om man nu har skaffat barn så ska man ju inte leva singelliv med att parta flera helger varje månad.barnen går ju fö
re.vi lämnade inte bort våra barn hos barnvakt förren de var "stora"sonen var ca 7 månader första gången och stora tösen var ca 2 1/2 år och lilla tösen ungefär lika gammal.jag skulle aldrig kunna lämna bort en spädbarn hos barnvakt.men alla kan inte tycka likadant.
vi har haft barnvakt när syskonen har fötts osv.över natt har barnet knappt varit
alls.vi trivs med att var med våra barn.sen är vi inte intresserade av partylivet och då behöver vi ingen barnvakt
ush för migrän,maken har det sen många år tillbaka.när den är som värst så är han knappt kontaktbar
just nu syr jag klänningar,men snart ska det bli gosefiltar mm.har många ideer på vad som ska sys.men tiden räcker inte till
Skorpan08 skrev 2009-08-11 09:00:58 följande:
Kikar in till er och säger hej!Hoppas alla har det bra! Här är det lugnt. Ligger mest då lillen trycker på och vill ut. Långtråkigt värre!
välkommen hit igen.hoppas allt är bra med er och
magen.nu är det inte långt kvar tills sonen kikar ut.hoppas du har sluppit komplikationer denna graviditet