• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma

Nä, jag har inte heller sagt nåt annat. Jag menar bara på att alla gör det som är bäst för SIN familj, hoppas jag iaf. Oavsett vad nån annan tycker. Sen tycker iofs inte jag att vi haft barnvakt så överdrivet mycket. Känner några som har det varje eller varannan helg o det kan man ju tycka lite om. Men som sagt, det är ju deras familj o ensak.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-12 18:08:42 följande:
    Nä, jag har inte heller sagt nåt annat. Jag menar bara på att alla gör det som är bäst för SIN familj, hoppas jag iaf. Oavsett vad nån annan tycker. Sen tycker iofs inte jag att vi haft barnvakt så överdrivet mycket. Känner några som har det varje eller varannan helg o det kan man ju tycka lite om. Men som sagt, det är ju deras familj o ensak.
    Ja det hoppas jag med. Men om man skaffar barnvakt varje helg för att vara ute och festa så kanske man borde ha väntat lite med att skaffa barn. Det är ju trots allt synd om barnen.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

CITAT
    Vad mysigt! Det är samma med Lucas och farmor, han blir alltid så ledsen när hon går eller vi åker. Men nu har ju de haft kusinen typ hela sommaren och vi har vett nog att inse att farmor behöver vila också.

♥ (¯`°•.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.•°´¯) ♥♥ (¯`°•.¸ ♥ Linus 081206♥¸.•°´¯) ♥

ja det är samma här, skulle mer än gärna be min mamma komma flera gånger o bara ta en eller båda barnen en liten stund så man fick sova eller handla eller nåt, men med tanke på att kusinen är där nästan jämnt så vill jag inte be henne, den här helgen som vi ska åka bort nu har varit planerad att hon ska ha dom i flera veckor, tanken att vi skulle åka till e-tuna kom i förra veckan då syster (nr2) sa att det va festival..   sen att det kanske blir lite tidigt att lämna Molgan är ju inget jag trivs med, men det här är nåt som vi båda känner att vi verkligen vill göra, o får jAG VÄLJA MELLAN ATT PLOCKA MED mOLGAN PÅ FESTIVAL MED MASSA HÖG MUSIK O FULLA MÄNNISKOR UTE (sorry) eller att ligga o sova i mormors trygga famn så får det bli det senare.
    JePaLuLi skrev 2009-08-12 18:22:00 följande:
    Ja det hoppas jag med. Men om man skaffar barnvakt varje helg för att vara ute och festa så kanske man borde ha väntat lite med att skaffa barn. Det är ju trots allt synd om barnen.
    ja precis, stor skillnad på att lämna en gång då o då för det ändamålet och att lämna nästan varje helg.
  • Firstandhappy

nämen så konstigt det blev...

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-08-12 18:56:10 följande:
    CITATVad mysigt! Det är samma med Lucas och farmor, han blir alltid så ledsen när hon går eller vi åker. Men nu har ju de haft kusinen typ hela sommaren och vi har vett nog att inse att farmor behöver vila också. ♥ (¯`°•.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.•°´¯) ♥♥ (¯`°•.¸ ♥ Linus 081206♥¸.•°´¯) ♥ja det är samma här, skulle mer än gärna be min mamma komma flera gånger o bara ta en eller båda barnen en liten stund så man fick sova eller handla eller nåt, men med tanke på att kusinen är där nästan jämnt så vill jag inte be henne, den här helgen som vi ska åka bort nu har varit planerad att hon ska ha dom i flera veckor, tanken att vi skulle åka till e-tuna kom i förra veckan då syster (nr2) sa att det va festival..   sen att det kanske blir lite tidigt att lämna Molgan är ju inget jag trivs med, men det här är nåt som vi båda känner att vi verkligen vill göra, o får jAG VÄLJA MELLAN ATT PLOCKA MED mOLGAN PÅ FESTIVAL MED MASSA HÖG MUSIK O FULLA MÄNNISKOR UTE (sorry) eller att ligga o sova i mormors trygga famn så får det bli det senare.
    Ja exakt! Svägerskan har haft kusinen där typ hela sommaren, farmor är trött och sliten.. Ja men då dyker de upp helt oväntat och lilla kusinen har väskan packad och de tar för givet att hon kan stanna där. Jag blir så förbannad (Patrik också), det är ju inte svärmor som har skaffat barn nu och hur mycket hon än älskar sina barnbarn så orkar hon inte lika mycket och behöver också sin semester.

Ja men det kommer gå jättebra, jag hade aldrig klarat av att lämna nån så liten, men alla gör ju som sagt det som känns bäst för den egna familjen.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2009-08-12 18:22:00 följande:
    Ja, det är verkligen synd om barnen då. Festa nångång ibland kommer vi alltid att göra. Eftersom vi gillar sånt, men det är YTTERST sällan. Men ALDRIG att jag skulle lämna bort mina barn varje helg för att göra sånt. Jag älskar mina barn överallt annat o vill hellre vara med dem såklart.
  • Firstandhappy

man vill ju alltid vara med sina barn, lättare sen när de blir äldre med o ska sova hos kompisar o annat än nu när de är små...
    Jag ser det så med Molgan att han går helt på plaska nu och är hemma varannan dag med pappa när jag är på dagis med wille o sen passar på att göra annat så då kan han vara hos mormor som träffar dom väldigt mycket o för den delen har bra mycket bättre tålamod just nu och en extremt stor förmåga att få barnen att sova..

Ingen som har några nestle koder över som ni vill bli av med?
    Jag har bara knappt 60 poäng kvar för att få dammsugaren som jag så hett vill ha.

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-08-12 21:22:52 följande:
    Ingen som har några nestle koder över som ni vill bli av med? Jag har bara knappt 60 poäng kvar för att få dammsugaren som jag så hett vill ha.
    är Nan nestle??
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4