Apipoulai skrev 2009-08-13 13:15:58 följande:
Hej å hallå. Ringarna har jag inte ens provat, de kanske är mer tillförlitligt mått än vågen.!? Nu har det blivit lite dåligt med mat igår kväll och idag, mem vågen stod på min ursprungsvikt innan grav. idag. Min målvikt ligger dock ytterligare tre kilo ner. Men innan grav. hade jag muskler som vägde... vad är det nu? Farmor&Farfar, faster och en kusin kommer komma hit idag. =) De är så nyfikna. Igår kom grannar förbi. De har en två månaders tjej och gisses vad stor hon var i jämförelse.
Nämen gratulerar... jag har visst varit borta mycket härifrån. När kom tösen???
Jag har långt kvar till min startvikt, den låg ju på 62 kilon, så 6,5 kvar då. Men men i den här takten sp är jag nog där inom en månad eller två. =)
JePaLuLi skrev 2009-08-13 12:42:55 följande:
Vad roligt! Vi var där häromdagen och då var det väldigt lugnt där. Ganska skönt
iofs Vi ska börja gå på babyöppet nu när Lucas böjar på dagis har jag tänkt.
Babysången 0-12 månader öppnade idag, så det är ju inte så konstigt om det inte var några där för några dagar sedan =P *hihi* Torsdagar mellan 9-12. De nämnde att de skall start babymassage också på tisdagar 10-12 men bara för bebisar mellan 0-6 månander. Så roligt för de små att få komma ut lite.