JePaLuLi skrev 2009-08-10 13:48:20 följande:
Nej det hoppas jag inte, det borde vara omöjligt också eftersom jag äter piller och vi har kompletterat med kondom om jag har glömt. Men man ska väl aldrig säga
aldrig.Vi har varit på
BVC idag. Pojkarna fick massa beröm för att de alltid är så glada och sociala. Tydligen är Linus tidig med att säga ett par ord och även med att krypa. Lucas var ännu tidigare så jag hade ingen aning om att det var tidigt... Hoppas det går bra hos tandläkaren!Nu måste jag visst förlänga mitt plus! Det märks direkt när det gått ut och det kommer in massa nyfikna människor på sidan.
era gossar lyser verkligen glädjedet gick bra hos tandläkaren,men tösen kommer få tandställning om några å
r.vi fick uskällning på bvc när stora tösen vid 1 års ålder sa 4-5 ords meningar.hon var jättetidig på att prata mm
barn kan ju inte be barnet hålla tyst,villket vi sa till bvc tanten
ang plus.jag har oxå märkt det.en massa snokande personer.vissa är så löjliga att de raderar ens inlägg på deras gästbok trts att inlägget är trevligt.vissa personer klarar man sig utan....
själv ska jag ha spärrad sida just för att jag bla har länkar sm jag inte ska komma i andras händer.speciellt när man syr kläder mm så får man jätteofta sina alster/mönster "stulna" av andra som syr