• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • SmileyMalin

wow! vaknade före väckarklockan idag
    Så underbart med strålade sol och fågelsång.
    Snart ska jag och Nellie till BM och lyssna på bebisens hjärtljud Har inte varit där sen i v13 så det ska bli intressant att se vad alla värden ligger på.
    Ha en bra dag i solen alla!

• Fru T

Åka å ombbesiktiga bilen då...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-05-25 06:44:25 följande:
    Åka å ombbesiktiga bilen då...
    är du hemma i eftermiddag?
    kan inte du inboxa mig ditt mobilnr i så fall?
    Blir nog en tur ner mot Ikano efter jobbet så skulle kunna komma förbi och kika på byxorna i så fall
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 06:39:13 följande:
    wow! vaknade före väckarklockan idag Så underbart med strålade sol och fågelsång. Snart ska jag och Nellie till BM och lyssna på bebisens hjärtljud Har inte varit där sen i v13 så det ska bli intressant att se vad alla värden ligger på.Ha en bra dag i solen alla!
    spännande.villken vecka är du i nu?här vaknade man innan kl 5 som tur var lyckades jag somna om.idag kommer det bli fullt upp.ska hinna skrubba golv och storstäda 2 rum,åka till lillans skola och möta fröken och packa det sista

ni får ha en bra dag
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 06:52:42 följande:
    är du hemma i eftermiddag?kan inte du inboxa mig ditt mobilnr i så fall?Blir nog en tur ner mot Ikano efter jobbet så skulle kunna komma förbi och kika på byxorna i så fall
    ja fixar det, är hemma, dock sover nog mannen till 15 eller nåt men han störs inte om du skulle komma tidigare...
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 06:52:42 följande:
    är du hemma i eftermiddag?kan inte du inboxa mig ditt mobilnr i så fall?Blir nog en tur ner mot Ikano efter jobbet så skulle kunna komma förbi och kika på byxorna i så fall
    glömde skriva vart ja bor kom ja på men ja finns på eniro
  • Fru T

undrar va man ska sysselsätta sig med idag då...

I natt kom den icke existerande sömnen tillbaka, dock inte pga smärta utan ja kunde helt enkelt bara inte sova... så ja lär väll sova i soffan en stund men ska nog försöka kämpa emot för ja VILL sova på natten, fast iofs är det kanske bara å tacka å ta emot av den sömn man får...

• Fru T
    Vecka 40 (39+1)

vecka 40 (39+1) har bristningarna börjat smyga sig på mig även på magen, dock sitter dom framtill men JÄDRAR va dom kliar! Rumpan ser ut som ett spindelnät dock...
  • Firstandhappy

vet hur det är, va så trött igår så jag låg o grät för att jag inte kunde somna pga värk o kli under fötterna och smulor i sängen och värme på benen osv osv.

idag ska man ut o shoppa med syster o mamma på ikano.. någon som vill byta med mig??

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-25 08:34:33 följande:
    vecka 40 (39+1) har bristningarna börjat smyga sig på mig även på magen, dock sitter dom framtill men JÄDRAR va dom kliar! Rumpan ser ut som ett spindelnät dock...
    villken stor mage du har fått.jättesöt mage
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4