• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma

Nån som har nåt bra tips på affär där de har fina klänningar? Behöver åka på stan nångång denna vecka o köpa klänning till bröllopet som vi ska på i juli.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 12:05:44 följande:
    Nån som har nåt bra tips på affär där de har fina klänningar? Behöver åka på stan nångång denna vecka o köpa klänning till bröllopet som vi ska på i juli.
    Lindex har massa söta nu, dom andra har ja inte spanat på än..
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08

Även Kappahl har mycket fint!

Jag har varit så duktig nu, bakat 60 st dumlekakor och klippt gräset. Nu blir det att slappa tills jag ska hämta Elin på dagis.

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
    Fru T skrev 2009-05-25 12:19:45 följande:
    Lindex har massa söta nu, dom andra har ja inte spanat på än..
    Ja, där såg jag några när jag var där som hastigast häromdagen, får spana där.
    Skorpan08 skrev 2009-05-25 12:31:17 följande:
    Även Kappahl har mycket fint!Jag har varit så duktig nu, bakat 60 st dumlekakor och klippt gräset. Nu blir det att slappa tills jag ska hämta Elin på dagis.
    Då ska jag kika där oxå Vill ha nåt fint, somrigt, men ändå lite mer än bara vardagsklänning eftersom det är ett mycket klassiskt bröllop vi ska på. Fast det ska ändå vara rimligt pris för plånboken är inte alls för tjock just nu.

Vad duktig du är
  • Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 12:35:21 följande:
    Då ska jag kika där oxå Vill ha nåt fint, somrigt, men ändå lite mer än bara vardagsklänning eftersom det är ett mycket klassiskt bröllop vi ska på. Fast det ska ändå vara rimligt pris för plånboken är inte alls för tjock just nu.Vad duktig du är
    Tack! Vi har ju konfirmation på söndag med mat och kaffe efteråt.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • JePaLuLi

Lindex har massa fina klänningar nu. Fick en kupong där man får köpa valfri klänning för 199:-
    Det finns en supersöt rosa klänning som jag har spanat på!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai

Idag ska jag in på besiktning, hoppas jag komer där ifrån u.a.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai

Ni som har barn sedan tidigare:
    Är det vanligt förekommande att manär känsligare för skador etc när man är gravid? Jag menar.. Igår osthyvlade jag mig i fingret och det tog rätt kraftigt och blödde mycket. Normalt sett hade jag tryckt tills blodet stillade sig samt plåstrat om utan mycket gnäll. (Skadan är juredan skedd) Men igår blev jag helt kallsvettig och började må illa efter tag. Var tvungen att sätta mig, för att sedan när min snälla make tillika "tillfällig akutsjukvårdare" plåstrat om mig, lägga mig med fötterna högt.
    Typiska tecken på chock, vilket jag ALDRIG drabbats av tidigare.

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-25 14:41:59 följande:
    Ni som har barn sedan tidigare:Är det vanligt förekommande att manär känsligare för skador etc när man är gravid? Jag menar.. Igår osthyvlade jag mig i fingret och det tog rätt kraftigt och blödde mycket. Normalt sett hade jag tryckt tills blodet stillade sig samt plåstrat om utan mycket gnäll. (Skadan är juredan skedd) Men igår blev jag helt kallsvettig och började må illa efter tag. Var tvungen att sätta mig, för att sedan när min snälla make tillika "tillfällig akutsjukvårdare" plåstrat om mig, lägga mig med fötterna högt.Typiska tecken på chock, vilket jag ALDRIG drabbats av tidigare.
    jag har inte råkat ut för några olyckor som gravid.har bara haft rejäla komplikationer istället,svimattacker,svimmat osv
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4