• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T

läskigt värre! går in i vecka 40 idag å börjar vänja mig vid att det blir ett Juni barn, men ja hoppas fortfarande på ett majbarn

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-24 08:54:43 följande:
    läskigt värre! går in i vecka 40 idag å börjar vänja mig vid att det blir ett Juni barn, men ja hoppas fortfarande på ett majbarn
    är ju ett par dagar kvar av maj så än fionns det ju chans.. fast maj vore ju bra ur den ekonomiska synpunkten eftersom man får barnbidraget en månad i efterskott, så får du i juni får du inte BB förrän i juli.. om man ska vara sniken o se det så..
    Jag har bestämt att Molgan ska komma v36+4...  är i 34+?? så 2 veckor kvar..
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-24 08:54:43 följande:
    ååh vad kul.då kan du föda villken dag som helst.är tösen lika busig ännu i magen?

har nån hört nått från dinana?

här är det fullt upp,hinner knappt vara vid datorn nu.fy vad trött man bli på folk som inte tar bort sina annonser när sakerna är sålda!vi håller utkik efter en soffgrupp.vi fann några som vi var mycket intresserade utav.vi ringde på dem,alla var sålda,fast annonserna är kvar.

så här får vi leta vidare efter möbler.

vad ska ni hitta på idag?
  • Firstandhappy

ska fika med min brukare, sen ska jag nog plantera om en massa blommor som jag egentligen inte har plats för, vika bebiskläder o fortsätta spruta på mannen.. hahahhaha konstigt nog tycker inte han det är lika skoj som jag nu när brösten är så pass på G att man verkligen kan spruta bröstmjölk med dom..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-24 09:24:20 följande:
    är ju ett par dagar kvar av maj så än fionns det ju chans.. fast maj vore ju bra ur den ekonomiska synpunkten eftersom man får barnbidraget en månad i efterskott, så får du i juni får du inte BB förrän i juli.. om man ska vara sniken o se det så..Jag har bestämt att Molgan ska komma v36+4...  är i 34+?? så 2 veckor kvar..
    så har ja inte tänkt... men det va ju smart {#lang_emotions_tongue_out} får säga te bm på onsdag att dom får sätta igång mig för ja behöver barnbidraget

Ja tänker mer att det måste va mycket roligare att fylla år i maj (när man är barn) då skolorna fortfarande är igång, inge kul å fylla precis när skolavslutningarna är å så när man tänker kalas *

Ne men en majbebis känns bätte än en junibebis bara... när det ligger så nära liksom...

KOM UUUT NU SA JAH!
  • Firstandhappy

och ja det är skitirriterande när dom inte kan ta bort annonsen eller iallafall lägga till en text om att vissa möbler  dvs XXX är sålda.

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-24 09:24:20 följande:
    är ju ett par dagar kvar av maj så än fionns det ju chans.. fast maj vore ju bra ur den ekonomiska synpunkten eftersom man får barnbidraget en månad i efterskott, så får du i juni får du inte BB förrän i juli.. om man ska vara sniken o se det så..Jag har bestämt att Molgan ska komma v36+4...  är i 34+?? så 2 veckor kvar..
    Så tänkte vi med och ville gärna att L skulle komma i november, men icke!

Går det nån buss ut till stångebro? Vilken i så fall?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-24 09:26:44 följande:
    ååh vad kul.då kan du föda villken dag som helst.är tösen lika busig ännu i magen?
    Jodå nu är det livat igen efter några lugna dagar å man kan nästan gräppa fötterna när dom far omkring. Ser inte klokt ut!

Ja har en jobbog jädra förkylning, den är inte så stor men desto envisare... halsen är tjock å klias å nu har ja börja hosta me å det gör såå ont nertill i magen när man hostar
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-24 09:35:35 följande:
    Så tänkte vi med och ville gärna att L skulle komma i november, men icke! Går det nån buss ut till stångebro? Vilken i så fall?
    tycker med att Molgan ska komma på MINST BF eftersom det är sista juni... helst en dag innan med så... men som sagt 36+4 låter bra..

Inte en aning om bussarna... har ju precis lärt mig att det finns 2 som går härifrån..
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-24 09:30:41 följande:
    och ja det är skitirriterande när dom inte kan ta bort annonsen eller iallafall lägga till en text om att vissa möbler  dvs XXX är sålda.
    jag är innerligt trött på det.vet inte hur många onödiga smatal jag har ringt senaset dagarna pga lata säljare*suck*
    Fru T skrev 2009-05-24 09:36:44 följande:
    Jodå nu är det livat igen efter några lugna dagar å man kan nästan gräppa fötterna när dom far omkring. Ser inte klokt ut!Ja har en jobbog jädra förkylning, den är inte så stor men desto envisare... halsen är tjock å klias å nu har ja börja hosta me å det gör såå ont nertill i magen när man hostar
    haha det känner jag igen.
    JePaLuLi skrev 2009-05-24 09:35:35 följande:
    Så tänkte vi med och ville gärna att L skulle komma i november, men icke! Går det nån buss ut till stångebro? Vilken i så fall?
    det går bussar dit,men villket nr vet jag inte.en buss stannar dock vid ljunkan,ett stenkasst från stångebro.

vi funderar på att åka dit med barnen.men blir det dåligt väder så avstår vi
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4