• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy

vart o sprungit på ikano med syster o mamma, inte kul alls kan jag lova..
    vet inte vad det är med folk, kan tro att de aldrig sett en höggravid tjockis med barnvagn innan så som de glor, får ju hysteriutbrott för mindre, sen orkar man inte med alla affärer o ha sig.. blää..
    blir dock en sväng dit i helgen igen med svärföräldrarna då de ska shoppa upp sig lite till lille o storebror.. Jag väljer de betalar..

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-25 19:23:19 följande:
    guu va trist det är här inne nuförtin! är det bara ja som inte har nå liv
    Du väntar ju på bebis
    På dagarna försöker vi njuta av vädret, på kvällarna är det familjemys och mamma-pappa stund när barnen somnat
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-25 19:57:44 följande:
    Du väntar ju på bebis På dagarna försöker vi njuta av vädret, på kvällarna är det familjemys och mamma-pappa stund när barnen somnat
    Ja veet men ja har ju såå tråkigt men det dröjer nog inte långe innan ja inte är inne lika mycket, kommer sitta å titta på bebis i evigheter iställe
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 19:47:42 följande:
    vart o sprungit på ikano med syster o mamma, inte kul alls kan jag lova..vet inte vad det är med folk, kan tro att de aldrig sett en höggravid tjockis med barnvagn innan så som de glor, får ju hysteriutbrott för mindre, sen orkar man inte med alla affärer o ha sig.. blää..blir dock en sväng dit i helgen igen med svärföräldrarna då de ska shoppa upp sig lite till lille o storebror.. Jag väljer de betalar..
    Dom glor på mig me men det är väll för att ja ser så ung ut, iallafall dom som blänger å kollar snätt... Sen fins det ju dom som kollar me ett leende me å det gör mig inge

Ja vill ha mina skattepengar nu å mindre fötter för nu kliar det som fan i shopping nerverna .-D
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-05-25 19:10:13 följande:
    Det gick över...
    Bara kroppen som tränade lite för vad som komma skall då.
    Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-05-25 19:23:19 följande:
    guu va trist det är här inne nuförtin! är det bara ja som inte har nå liv
    hinner knappt vara inne vid datorn då vi har fullt upp.idag fann vi en hel del möbler som vi ska köpa på torsdag.

sen tog vi en promenad i vårt gamla oråde aspnäset som vi bodde i för några år sedan.vi ångrar stort att vi flyttade därifrån,men pga mögel och stora vattenskador hade vi inget val
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 19:40:40 följande:
    Jag har bara tid att sitta nån enstaka sekund mitt på dagen O sen har jag mera tid på kvällarna, men det verkar inte vara nån annan som har tid då ändå, för det har varit ganska dött i tråden flera dagar nu Idag är det det väl fina vädret som lockat ut alla kanske, vi har inte varit inne mycket iaf.
    här blir det mest en tur på tidig morgon och eftermiddag.på kvällarna är jag helt däckad numera
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-05-25 08:20:05 följande:
    ja fixar det, är hemma, dock sover nog mannen till 15 eller nåt men han störs inte om du skulle komma tidigare...
    hann inte se ditt svar innan jag var tvungen att åka imorse
  • Skorpan08

I morgon firar jag och maken 2-årig bröllopsdag. Först ska han jobba lite sen drar vi till Sörping och äter glass innan vi hämtar Elin på dagis. Myyys på tumanhand.
    I morgonkväll har jag en överaskning åt maken, hihi. Mera mys på tumanhand. Bra med stora barn som kan vara barnvakt åt Elin!

Fyra döttrar födda -90,-94,-95 och -08, En son BF 28/9-09
  • Leos och Vincents mamma

På mig stirrar många oxå när vi är iväg med barnen o antagligen för att jag ser ung ut. Jag är "bara" 26 o har två barn, men många säger ju att jag ser yngre ut så det kanske är därför. Hörde en gång två tanter som diskuterade mig, de pratade högt för att jag skulle höra, de undrade varför man skaffade barn innan man fyllt 20 år o varför man har två barn vid så ung ålder, då var jag ändå 25 år. Så jag gick fram till dem o sa "vill ni se mitt leg, jag är långt över 20"

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-05-25 07:38:59 följande:
    spännande.villken vecka är du i nu?här vaknade man innan kl 5 som tur var lyckades jag somna om.idag kommer det bli fullt upp.ska hinna skrubba golv och storstäda 2 rum,åka till lillans skola och möta fröken och packa det sista ni får ha en bra dag
    v23
    allt var bra med både mig och bebis! verkar vara en helvild liten bebbe!
    BM fick jaga runt över magen när hon skulle försöka lyssna på hjärtljuden. Det var full fart därinne
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4