• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-25 08:49:18 följande:
    villken stor mage du har fått.jättesöt mage
    ja den är jättefin, så länge man inte ser den framifrån
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

du får titta på den från sidan sista tiden..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 08:35:14 följande:
    vet hur det är, va så trött igår så jag låg o grät för att jag inte kunde somna pga värk o kli under fötterna och smulor i sängen och värme på benen osv osv.idag ska man ut o shoppa med syster o mamma på ikano.. någon som vill byta med mig??
    nee inte änns jag känner mig speciellt sugen på shopping... å det är ja alltid annars...

det skulle va skönt å lägga sig i en uppvärmd utomhuspool me solglasögonen på å bara flyta hela dan...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 08:53:06 följande:
    du får titta på den från sidan sista tiden..
    ja ja gör det å det är ju bara att undvika spegeln för annars så ser ja ju inte ändå
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-25 08:54:22 följande:
    nee inte änns jag känner mig speciellt sugen på shopping... å det är ja alltid annars... det skulle va skönt å lägga sig i en uppvärmd utomhuspool me solglasögonen på å bara flyta hela dan...
    nää inte hjag heller, fast beror mer på att ens ekoonomi sjunker i botten när man går hemma... mår inte bra heller i kroppen o känner mig bara allmänt trött o seg.. inget tålamod alls idag..
  • Maria84

Härligt väder och tur det För i em ska vi till Trädgårdsföreningen och ha picknick med en massa kompisar. Blir tre st Lucas

Nu ska vi ta och få lite i oss och sen blir det trädgårdsarbete innan det bär iväg.

• Cia80
    Maria84 skrev 2009-05-25 09:30:48 följande:
    Härligt väder och tur det För i em ska vi till Trädgårdsföreningen och ha picknick med en massa kompisar. Blir tre st Lucas Nu ska vi ta och få lite i oss och sen blir det trädgårdsarbete innan det bär iväg.
    Härligt det låter!
    Idag önskar jag att jag vore mammaledig igen istället för att gå till jobbet.
  • Maria84
    Cia80 skrev 2009-05-25 09:55:30 följande:
    Härligt det låter! Idag önskar jag att jag vore mammaledig igen istället för att gå till jobbet.
    Det ska bli jättehärligt för vi har inte setts på länge då två av dem jobbar och en pluggar. Men i em ska vi äntligen träffas, 4 mammor och 8 barn
  • Leos och Vincents mamma

Här märktes det tydligt att barnen var trötta efter en helg med massa bus. De somnade redan 18.30 igår, en halvtimme tidigare än vad de brukar. Sen sov de en timme längre imorse båda två, så vi fick sovmorgon till 7 Tur att sambon har flex på sitt jobb, men tror att han hann i tid ändå.

Nu ska vi snart ge oss ut o leka på tomten o lekparken, hade tänkt att gå till ÖF idag först, men inget kul att sitta inne när det är så fint väder ju.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

I morse fick min kusin en lite pojk attans nu fick hon ju före mig iallafall, hon va ju beräknad en vecka efter mig... Men det är klart hennes förra son kom ju 3 månader för tidigt, iofs 10 år sen men ändå...

Jäädrar va grabbar det föds överallt!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4