• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-24 14:02:15 följande:
    bra att kunna torka av... jättefina men lite för "stela" för mitt hem..
    Tyckte också att de såg väldigt stela ut. Men det är ju tur att alla tycker olika

Vi kom inte iväg idag. Blev lite lek här hemma idag istället. Det märks att vi inte har sovit lika bra som vanligt uan pappa Lucas kände nog av att jag saknade P för han låg i stort sett på mig och skulle hålla om mig. Gosfisen!

Funderar på vad vi ska äta idag. Hemmagjorda hamburgare lockar. Det första Patrik sa när han fick reda på att han skulle åka iväg var: Vad ska ni äta då?
    Haha, han har höga tankar om mig i köket 
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-05-24 11:00:28 följande:
    ligger inte så långt bort från busshållsplatsen vid ljunkan.grusparkeringen ligger efter saabs bilaffär.vet nån om bakluckeloppisen är på samma ställe?
    Det är på samma ställe.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-05-24 10:49:06 följande:
    Den rondellen har funnits så länge ja bott i stan å ja har ju bott här lite mer än 4 år nu Ja det är en bit att gå från stationen, men om man går över gumpekullabron å kommer ut bakom cloetta center så är det faktist inte så fasligt långt, en ganska skön promenad
    Jaha, det kanske den har, fick för mig att det kanske var nåt år sen Men jag har ju bott här i 6 år o när jag flyttade hit så fanns den iaf inte

Nu har våra gäster nyss åkt hem. Vi har haft jättetrevligt o det gick väldigt bra med så många barn här, kändes dock som ett litet dagis vid måltiderna Alla sov bra under natten o sen var det full aktivitet på alla barnen kl 8 imorse. Vi åkte sen till busfabriken o det var jättekul för alla barn o vuxna oxå
    Nu ska vi bara slappa o njuta av tystnaden av att bara ha två barn För det blev ju ganska högljudd mellan åt.

• Familjetrollet

halloj,här var det lugnt.har nyss kommit hem från en heldag utomhus.vi tog en sväng till tivolit så barnen kunde åka karusell.sen bar det iväg till kolonin.vi passade på att grilla och äta fruktsallad i värmen.

inatt kommer töserna och även jag sova dåligt.vår gosiga stampe flyttade idag till en ny barnfamilj.pga att jag och maken inte kunde hantera höet och tösens celaki blev värre av kaninens kost så fick vi ta en svårt och jobbigt beslut att låta vår goa kanin komma till ett hem som kommer att vara måna om kaninen precis som vi.

imorrn kommer kaninen hundkompis hit och han lär bli deppig när hans kaninkompis är borta.de var "bästa vänner"trots att de var en hund och kanin.vår kanin var väldigt speciell.men det bästa är att vi kommer få åka och hälsa på kaninen framöver

• Fru T

Ja fick för mig att baka sockerkaka, det blev inte så mycket kaka! Ja käka upp halva smeten

Bläää vill bli av me den här skumma jobbiga förkylningen NU

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84

Här har vi varit rätt effektiva idag. Varit i stan och shoppat lite, varit i småbåtshamnen i Tornby och fotat katter och pratat med folk ang katterna, varit och hämtat en fyrhjuling, tvättat och städat ur bilen och så fixat en massa i trädgården. Nu ska vi se på lite film och äta räkmackor.

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-24 16:42:37 följande:
    Oh vad jag är dålig på att sticka! :)
    garanterat inte lika dålig som jag....
  • LillaLilli

hoppas ni har haft en bra helg! jag har varit hemma hos min karls pappa och igår va vi hos hans faster och hälsade på mina päron en liten stund. trevligt. :D

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4