Firstandhappy skrev 2009-05-25 19:47:42 följande:
vart o sprungit på ikano med syster o mamma, inte kul alls kan jag lova..vet inte vad det är med folk, kan tro att de aldrig sett en höggravid tjockis med barnvagn innan så som de glor, får ju hysteriutbrott för mindre, sen orkar man inte med alla affärer o ha sig.. blää..blir dock en sväng dit i helgen igen med svärföräldrarna då de ska shoppa upp sig lite till lille o storebror.. Jag väljer de betalar..
De stirrade massor på mig med när jag gick med magen i vädret och hade lilla Lucas i vagnen. Folk har inget bättre för sig!
Fru T skrev 2009-05-25 20:01:58 följande:
Ja veet men ja har ju såå tråkigt men det dröjer nog inte långe innan ja inte är inne lika mycket, kommer sitta å titta på bebis i evigheter iställe
Ja det kommer du garanterat att göra! Jag kan fortfarande inte stirra mig blind på våra underverk!
Lucas blir för övrigt 1½ år idag

Han fick så klart lite presenter så det blev en del shopping idag!
Skorpan08 skrev 2009-05-25 20:19:27 följande:
I morgon firar jag och maken 2-årig bröllopsdag. Först ska han jobba lite sen drar vi till Sörping och äter glass innan vi hämtar Elin på dagis. Myyys på tumanhand.I morgonkväll har jag en överaskning åt maken, hihi. Mera mys på tumanhand. Bra med stora barn som kan vara barnvakt åt Elin!
Åh vad mysigt!
Grattis!