Familjetrollet skrev 2009-05-25 20:59:15 följande:
jag höll på att få en chock,tanten sa att hon valde karriären först,sen fick barnen komma.jag tycker nästan att 40 år som förstagångsmamma är jättegammalt
Stackars barn att ha en så gammal mamma. När de är 20 är hon 70...
Firstandhappy skrev 2009-05-25 21:17:27 följande:
i den här var det...12 st blöjor, ett litet provpack med tvättservetter, en napp, en haklapp, intimtvål till oss kvinnor, en liten neccesär till den, blöjhinken självklart med påsar till, några bröstinlägg (sånna mot rinnande tuttar) lite infoblad från olika bolag o rabattkuponger..fast det kan tydligen skilja lite mellan olika paket.. men eftersom det är gratis så tycker jag absolut att det är värt det..vet egentligen inte om jag fick plocka ut en till eftersom det är max 1 per familj, men jag ändrade bara nummer o email så fungerade det med..
Samma som det var i höstas när vi hämtade våran med andra ord!
Linus fick sin box från Libero idag, den var mycket sämre än förra året. En liten plastboll och strumpor som han kan ha om ett år ungefär var det i...
Lucas fick flera olika roliga saker.
Jag får också visa leg de få gånger jag är på systemet. Tycker inte det är särskilt kul. Fick till och med visa på Maxi när jag köpt folköl till Patrik :-O