• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Apipoulai skrev 2009-05-25 21:18:58 följande:
    okej... och sen blir man spammad med reklam i brevlåda och mail för all framtid?
    Nej, det har inte vi blivit iaf. Det enda vi får i brevlådan är rabattkuponger på blöjor o våtservetter från pampers (det var pampers blöjor i den där gratisboxen).
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-25 20:59:15 följande:
    jag höll på att få en chock,tanten sa att hon valde karriären först,sen fick barnen komma.jag tycker nästan att 40 år som förstagångsmamma är jättegammalt
    Stackars barn att ha en så gammal mamma. När de är 20 är hon 70...
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 21:17:27 följande:
    i den här var det...12 st blöjor, ett litet provpack med tvättservetter, en napp, en haklapp, intimtvål till oss kvinnor, en liten neccesär till den, blöjhinken självklart med påsar till, några bröstinlägg (sånna mot rinnande tuttar) lite infoblad från olika bolag o rabattkuponger..fast det kan tydligen skilja lite mellan olika paket.. men eftersom det är gratis så tycker jag absolut att det är värt det..vet egentligen inte om jag fick plocka ut en till eftersom det är max 1 per familj, men jag ändrade bara nummer o email så fungerade det med..
    Samma som det var i höstas när vi hämtade våran med andra ord!
    Linus fick sin box från Libero idag, den var mycket sämre än förra året. En liten plastboll och strumpor som han kan ha om ett år ungefär var det i...
    Lucas fick flera olika roliga saker.

Jag får också visa leg de få gånger jag är på systemet. Tycker inte det är särskilt kul. Fick till och med visa på Maxi när jag köpt folköl till Patrik :-O
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    i den här var det...12 st blöjor, ett litet provpack med tvättservetter, en napp, en haklapp, intimtvål till oss kvinnor, en liten neccesär till den, blöjhinken självklart med påsar till, några bröstinlägg (sånna mot rinnande tuttar) lite infoblad från olika bolag o rabattkuponger..fast det kan tydligen skilja lite mellan olika paket.. men eftersom det är gratis så tycker jag absolut att det är värt det..vet egentligen inte om jag fick plocka ut en till eftersom det är max 1 per familj, men jag ändrade bara nummer o email så fungerade det med..
    En per familj och barn är det, jag mailade och frågade när vi väntade Linus och de tog bort mina gamla uppgifter så jag kunde registrera mig igen.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-25 21:18:58 följande:
    okej... och sen blir man spammad med reklam i brevlåda och mail för all framtid?
    nej har aldrig fått nåt sånt, bara rabattkuponger o det tackar man ju inte nej till, har kuponger för 230 kr nu på kylskåpet.. dags att börja använda..
    JePaLuLi skrev 2009-05-25 21:24:25 följande:
    En per familj och barn är det, jag mailade och frågade när vi väntade Linus och de tog bort mina gamla uppgifter så jag kunde registrera mig igen.
    okej, ja jag fick ju min nu iallafall så det va ju inga problem, men jag fick olika saker när jag hämtade den till wille, fast kommer inte ihåg exakt vad som va i den då..
  • Leos och Vincents mamma
    Fast vi hämtade ut en när Leo låg i magen o en när Vincent låg i magen, det var inga problem fast det var samma uppgifter båda ggr, fast det var ju iofs lite längre mella mina graviditeter så det var kanske därför.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 21:27:36 följande:
    Fast vi hämtade ut en när Leo låg i magen o en när Vincent låg i magen, det var inga problem fast det var samma uppgifter båda ggr, fast det var ju iofs lite längre mella mina graviditeter så det var kanske därför.
    när jag fyllde i mina uppgifter för att få ut kupongen sa den bara att min email och telefonnummer redan fanns registrerat och att jag därför inte kunde få en, så därför stal jag mannens..
  • SmileyMalin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 21:17:23 följande:

Vad jobbigt. Hoppas det blir bättre nu då, för det där vuxentiden på kvällen är ju så viktig. Vi sätter oss på en stol bredvid Leos säng när vi nattar honom, där säger vi godnatt o stryker honom på kinden några ggr sen går vi ut, det tar max 5 min.
    åhh vad skönt! det är så vi skulle vilja ha det också!
    Framförallt sen när man har två... annars lär ju en av oss ligga inne hos Nellie hela kvällen och den andra ta hand om bebisen. Då lär man ju aldrig se varandra
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-25 21:31:15 följande:
    Idag har jag varit duktig fotbollsfru och tittat på match. Mycket.. Spännande.
    jätteduktig, jag har vart världsbäst o tagit hand om disken...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4