• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 21:31:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 21:17:23 följande: åhh vad skönt! det är så vi skulle vilja ha det också! Framförallt sen när man har två... annars lär ju en av oss ligga inne hos Nellie hela kvällen och den andra ta hand om bebisen. Då lär man ju aldrig se varandra
    Vi går in och lägger wille i sängen, säger puss o god natt o stänger dörren, börjar han "skrika" låter vi det gå max 5 minuter, oftast blir han tyst efter 2 o somnar eller annars går vi in o tar upp honom en liten stund o gör sen om proceduren.. sen sover han för natten..
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 21:29:52 följande:
    när jag fyllde i mina uppgifter för att få ut kupongen sa den bara att min email och telefonnummer redan fanns registrerat och att jag därför inte kunde få en, så därför stal jag mannens..
    Aha, ok.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ska tillägga att vi aldrig låter honom skrika så det skär i hjärtat och vi hör att han mår dåligt av det, det får finnas en gräns mellan vad som känns bra för oss o vad som fungerar för honom..
    börjar han panikskrika o gråta tar vi upp honom direkt..

• Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 21:31:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 21:17:23 följande:
    åhh vad skönt! det är så vi skulle vilja ha det också!Framförallt sen när man har två... annars lär ju en av oss ligga inne hos Nellie hela kvällen och den andra ta hand om bebisen. Då lär man ju aldrig se varandra
    Vi har det rätt smidigt vi. Lucas läggs bara i sängen, vi säger gonatt och han somnar efter en liten stund, gjort sen han var liten. Liam är ju en aningen större men han går in och lägger sig medans Lucas läggs och sen går vi in och säger gonatt till honom.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-05-25 21:31:15 följande:
    Idag har jag varit duktig fotbollsfru och tittat på match. Mycket.. Spännande.
    Kul! Jag tycker om att titta på fotboll. =D Säg till mig nästa gång. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 21:33:53 följande:
    Vi går in och lägger wille i sängen, säger puss o god natt o stänger dörren, börjar han "skrika" låter vi det gå max 5 minuter, oftast blir han tyst efter 2 o somnar eller annars går vi in o tar upp honom en liten stund o gör sen om proceduren.. sen sover han för natten..
    Det är så smidigt när det går snabbt. Vi sitter mest kvar för att vi vill det o för att det är mysigt. Vi gör samma sak på Vincent.
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 21:33:53 följande:
    så kunde vi oftast göra när Nellie var mindre men nu blir hon så sjukt extremt arg och ledsen... Har hänt flera gånger att hon skriker så mycket att hon antingen kaskadspryr eller tappar andan en lång stund.
    Och då pallar jag inte att stå på mig mer....
  • Maria84

En trött familj här hemma Barnen sover visserligen. Men det har varit fullt ös hela dan! På fm höll vi på i trädgården och sen på em åkte vi ju på lekträff i stan, blev några timmars lek där. Sen hem och slänga ihop middag och sen ut i trädgården och fixa igen
    Så nu ska jag lata mig lite innan det är sängdags

thelifesaviour skrev 2009-05-25 21:31:15 följande:
    Idag har jag varit duktig fotbollsfru och tittat på match. Mycket.. Spännande.
    Duktigt
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-25 21:35:40 följande:
    Vi har det rätt smidigt vi. Lucas läggs bara i sängen, vi säger gonatt och han somnar efter en liten stund, gjort sen han var liten. Liam är ju en aningen större men han går in och lägger sig medans Lucas läggs och sen går vi in och säger gonatt till honom.
    william har med vart jätte enkel att söva hela tiden, får man väl tacka sin lyckliga stjärna för nu när man ska ha en till... skönt att han till 90% även sover hela nätterna..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4