• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Viffy

Vet ni? Cindy går längs möblerna nu Jag är så stolt och så diggar hon när man har på musik Hon sitter eller så står hon i krypställning och så gungar hon till musiken Ser så kul ut!

• Norahs mamma

Bebis:
    Om man har en normal mage, så kan den ge hårdare avföring, men har man diarre så är den alldeles ypperlig...

• saraseal

Viffy

kul det gör doris med =) favoriten är soffan.. och musik ,åste de ju verkligen uppskatta =) doris kör sin gåstol fram till högtalaren och headbangar haha ser skitkul ut, egentligen skulle man ha en filmkamera

• Alicia05sMamma

Norahs mamma: aha ok

• Norahs mamma

Läste faktiskt om diarre i barnläkarboken medans Snorisen lekte på golvet Så kag är 99.9% säker att majsvälling är bra, men Risvälling kankse är precis likabra, jag har ingen erfarenhet av den.

• gåsen

Morron,
    prövade Sempers majsvälling och det gick över förväntan att få i vår lillprins! han var bättre i magen idag

Pratade med bvc som sa att det gick ett virus nu som stämde in på Joel. Snorig, lite febrig o lös i magen, gul-grön lös keso.. Bara att vänta ut viruset alltså!

Jag har beställt jättesöta kläder från ellos! En pepparkaksdräkt o en tomtedräkt i skön velour, tror det var 99:-/st. Sen hittade jag ett set som var byxa+pullover+body m krage+slips o fluga, det var mörkblå velour. Brukar inte tycka om sånna kläder m slips på små barn, men tyckte de var ursöta

• Viffy

nu får väl tråden vakna till igen Idag var vi på församlingshemmet på öppet hus (är varje torsdag) Cindy tycker det är så kul och på slutet när vi sjöng satt hon själv och diggade

• HaJoMi

Bra Viffy - heja dig!
    Här är det ok, men jag är krasslig och fick tyvärr ställa in det planerade pepparkaksbaket
    Däremot har jag putsat fönster med en enorm viljestyrka

• Alicia05sMamma

Nu är det klart med höjningen av barnbidraget
    Riksdagen har beslutat att höja till 1050 :- från oktober månad. Så det kommer betalas ut retroaktivt den 20/12

• Viffy

HaJoMI:
    Stackars dej som e sjuk Skickar krya-på-dejkramar till dej

Bebis2005: Hurra vad bra Dom pengarna ska jag sätta in på Cindys sparkonto

Svar på tråden Marsmammor 2!!!