• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Alicia05sMamma

HaJoMi: Nää är ni sjuka nu igen era stackare. Skickar massor av krya på er kramar från oss

• HaJoMi

Vad ni är rara Tack! Sjuk ska jag inte säga, men så där uschlig - fryser, öm i kroppen, svettas mm. Vik Hädan Satan alla bacillusker

• saraseal

Bebis2005

hur mycket blir det?? =)

• Alicia05sMamma

saraseal: För oss som har 1 barn blir den 1050 kr / månad istället för 950 kr. Pengarna kommer att betalas ut retroaktivt. Vilket betyder att 20 december får vi 200 kr extra + 1050 kr

• Alicia05sMamma

Lm 05: Är ni med i Nalle puh klubben ? Gick med där nu i sommar & den är toppen. Vi har fått super fina böcker, väska (som jag använder som skötväska) gosedjur, golvpussel, mätsticka mm mm.

En klubb för alla nalle puh fans

• saraseal

Hur sover era barn? Doris "vaknar" ett par gånger på natten. hon gnäller fasst hom öppnar inte ögonen.. jag ger henne nappen och klappar henne så somnar hon om.. kan det vara drömar? eller är det bara tänder? hon är ju inte gnällig på dagen--

• saraseal

jaha .. == jag räknade lite fel =) jag tänkte 1050 * 2 =)

• Alicia05sMamma

Saraseal: Ja det är vanligt med mardrömmar i denna ålder + separations ångest från mamman. Alicia är inne i den perioden nu Så fort jag lämnar rummet så börjar hon gråta & ropar mamma, eller sträcker ut armarna efter mig. Men det går ju över som tur är.

Hon kan oxå vakna om nätterna & böka om kring i sängen & gråta en skvätt men somna om igen lika fort

• saraseal

ja jag tänkte att de var försmå för mardrömmar men då är det nog det då.. stackars liten! =)

• Alicia05sMamma

Saraseal: Det är en övergående period

Svar på tråden Marsmammor 2!!!