• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Terra

Pseudotvillingar ja, lite häftigt faktiskt! Vet att det är många som tycker att det är fel men eftersom att jg själv är en och alltid har trivs med det tycker jag bara att det är mysigt!!!

• Leos och Vincents mamma

Grattis Terra..vad kul

Nu blir jag lite avis..vill oxå vara gravid igen
    Även fast både jag o min sambo har sagt att vi ska börja i bebisverkstaden igen när Leo blir 2 år..så det är "bara" 1,5 år kvar dit

• Sussi75

Terra: Grattis!

Buz: Jag tänkte oxå börja med fullkornsvälling nu. Hoppas att Tilde skall sova hela nätterna då......

• Buz

Sussi 75: går du över direkt på fullkorn eller gör du ngn form av övergång?

• Buz

så där ja, nu ställer sig Lovisa upp med... ojoj... det blir lite gråt när hon ramlar omkull, men hon är jätte mallig. Hon har inte sovit sedan i morse, så det blir nog väldigt tidig läggning och tyvärr, tidig morron i morron.

• Norahs mamma

Grattis terra!!

Själv är vi inne i bebisverkstaden nu... Bestämde oss för syskon dagen efter Äl ( ) så denna månad blir det nog inget, men nästa, då jävlar!

Visst känns det konstigt? Min sambo undrade om vi verkligen kunde ha ett till barn nu! Norah var ju så liten å ganska krävande just nu!
    Han fattade inte att hon kommer vara "stor" då

• Viffy

Grattis Terra Vi är också i full gång med bebisverkstaden och jag hoppas så att det ska ta sig snart. Vill också vara gravid igen

• Norahs mamma

Viffy:
    Vi kanske hamnar i september-gruppen sen??

(Eller blir det oktober?)

• Norahs mamma

Röstat!

Vad Leo såg fisförnäm ut

Svar på tråden Marsmammor 2!!!