• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Norahs mamma:

Tack så mycket

Ja,visst gör han det..det tycker vi oxå

• Pyret 85

Terra: grattis.. hoppas allt går bra.
    själv ska vi inte skaffa fler på mååååånga år..

• Alicia05sMamma

Fick nycklarna till radhuset ikväll & det kliar väldigt i fingrarna nu vill jag lova
    Ska dit i morgon & putsa lite fönster & sätta upp lite gardinstänger & gardiner så är det gjort. Hinner vi så kör vi nog över lite kartonger.

Dock såg vi nu att tapeten i hallen såg bedrövlig ut. Var massor massor av skruvhål som var uttänjda & förstörda. Så det måste vi åtgärda. Vägrar ha det som det ser ut nu. Tyvärr så såg man ju inte detta när de hade en massa grejer på väggarna tidigare. Men men...

Är tok kär i mitt nya kök med De är sååå mysigt & ombonat. Är svart/vitt kakel i köket & med den blåa tapeten blir det ursnyggt

Lm 05: Hur går det för er med packning inför flytten ?

• Leos och Vincents mamma

DET SNÖAR UTE!!
    Sååå himla kul
    Jag älskar snö o när J sa att det snöade ute så for jag upp ur sängen som ett skott o tog med mig Leo upp för att kolla..o Leo verkade tycka det var kul att titta på snön från fönstret för han började att skratta jättemycket o sträckte sig mot fönstret
    Så lite senare idag ska vi gå ut så att han får känna på snön..det är ju hans allra första snö(det var ju snö ute några dagar när han föddes,men det räknas inte eftersom han var så liten då )

Bebis2005:

Vi har inte börjat att packa ännu..vi(läs jag) har precis tagit upp alla ljusstakar o satt upp julgardiner o tomtar o allt möjligt nu..jag blir helt tokig jämt när det börjar närma sig första advent,då blir jag "julstollig" som min sambo säger..hihi..
    Då börjar jag längta enormt mycket till jul o då måste alla julsakerna förutom granen upp.
    Så det gjorde jag häromdagen(det är jag som får göra det eftersom sambon tycker att det är för tidigt..hihi..han hjälpte mig bara att hänga upp gardinerna eftersom jag är såå kort o inte når..men allt det andra fixade jag själv o jag VILL fixa det själv oxå för det är såå mysigt).

Så vi har alltså inte börjat att packa ännu,utan det gör vi lite smått precis innan jul o sen så tar vi det mesta direkt efter jul(kommer antagligen att flytta den 29 dec).

• Sussi75

Bebis 2005: Vad kul att ni fått huset nu. kan verkligen tänka mig att de kliar i fingrarna att få sätta igång Du får lägga ut bilder sen när ni flyttat in ordentligt

• Viffy

JA här snöar det med så vi har varit och köpt en babypulka till Cindy och så har vi köpt en ny bilbarnstol idag. Blev en cosmic xtp här med. Kostade 2798:- men vi är nöjda

• Alicia05sMamma

Sussie75: Ja herregud Man känner sig som ett litet barn på julafton
    Absolut det ska jag göra

• Alicia05sMamma

Viffy: Vi ska oxå köpa en babypulka till alicia Ska bli kul & se vad hon tycker om att åka i den sedan

• Viffy

Har lagt in en bild på Cindy i pulkan nu

Svar på tråden Marsmammor 2!!!