• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Bebis2005:

Ja,det är säkert massor med folk idag..vi var på stan igår o det var såååå himla mycket folk så att det knappt gick att ta sig fram.

Vi ska snart åka o kolla på en julmarknad som vi brukar åka till varje år..det är såå mysigt.

• HaJoMi

Tack detsamma!
    Ät mycket pepparkakor nu Och ni som kan glöggar!

,
    ()
    II II II II
    II II II II
    II II II II
    II II II II
    II II II II
    ~~~~~~

• Noddan

Trevlig första advent!

Slutade amma i måndags så jag tänker glögga på ( gick ju inte förra julen ) och jag tänker ta en julsnaps oxå ( på julafton) !!!

Jag ska dricka glögg idag..guuud såå gott det ska bli!
    Kunde ju inte dricka glögg förra året av förståliga skäl

• Norahs mamma

Bläää för glögg *kräks*
    Finns det inte alkoholfri glögg, ni som inte kunde dricka förut?

Norahs mamma:

Jo,det finns alkoholfri glögg o den köpte jag förra året när jag var gravid o tänkte att det skulle bli jättegott att dricka det..men fy så illa det smakade
    Det var det vidrigaste jag har druckit..blä.

Likadant var det när det var nyår o jag älskar att dricka vin så jag tänkte att jag skulle dricka alkoholfritt vin förra året så jag gick in på systemet o köpte alkoholfritt vin o skämdes rejält mycket för att jag var gravid o hade jättestor mage o var inne på systemet..hihi..
    Sen när jag drack det i alla fall på nyårsafton så smakade det piss..usch o fy såå illa det smakade..likadant hade jag alkoholfri champagne som jag skulle skåla in det nya året med,men det smakade oxå skit..så det blev vanlig läsk för mig istället..kändes ju inte sådär jätteskoj precis.

Så i år så ska jag både dricka vanlig glögg vid jul o vanligt GOTT vin till nyårsmiddagen o skåla in det nya året med vanlig GOD champagne..hihi..

• Norahs mamma

Jaha

Råkade smaka glögg för nå år sedan (trodde det var mitt saftglas, å halsade för fullt) å det var det vidrigaste jag smakat!
    Men det luktar gott, juligt...

• Norahs mamma

Nu har vi varit ut på vår första riktiga pulktur!
    Det gick bra, hon var lite rädd dem första sekunderna, sen vänjde hon sig... Å var helnöjd resten av tiden!

• ninna77

Åhh... vad mysigt med snö!!!
    Lillkillen ska få en pulka av mormor o morfar i julklapp.
    Sen får snön GÄRNA komma !!!

Har redan provsmakat glöggen, blossas 04 (som jag ju fick titta på när andra drack förra året :( men den var ju inge vidare! Hoppas verkligen att 05:an smakar bättre!
    Ser fram emot att göra mitt första besök i år hos systemet snart!

Ha det gott, Linda

Svar på tråden Marsmammor 2!!!