• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Viffy

Bebis2005: Ja det är väl typiskt Men det är ju så enkelt att handla till de små. Inget som ska provas för att se om det passar utan det är bara att ta rätt storlek och sedan vet man att allt är sött på sin lilla sötnos

• Sussi75

Leos mammma: Vi har oxå varit på sånt party. Visst är det fina kläder! Kvaliten skall vara bra oxå har jag hört.
    Jag köpte rosa tröja med brun igelkott till Tilde och en grön/grå tröja med rosa/röd nyckelpiga på till Nellie. Nyckelpigetröjan har kommit men den andra var restad så den kommer nog om en vecka. Köpte aldrig nån body men dom med flodhästen på var himla söta!

• saraseal

Trevlig helg alla marsmammor! nu ska jag åka och köpa helggodis =)

• saraseal

Trevlig helg alla marsmammor! nu ska jag åka och köpa helggodis =)

• Leos och Vincents mamma

saraseal:

Tack det samma
    Ska oxå köpa lite godis o kex o ost till ikväll

• Alicia05sMamma

saraseal: Tack detsamma

• Happy baby

Här är en till marsmamma som älskar att shoppa kläder till sitt barn. Innan jag fick Elsa var jag tokig i att shoppa kläder till mig själv, men nu blir det knappt nåt alls. Var på Mallis för några veckor sedan och kom hem med massor av kläder till Elsa men inte nåt till mig. Min man blev nästan chockad när han hörde att jag inte ens köpt nån kräm på tax free!

• Leos och Vincents mamma

Nu har jag röstat på dig pyret 85

Svar på tråden Marsmammor 2!!!