• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • jennsan

Sebastian kan också sätta sig upp själv. Häromdagen ställde han sig upp i sin säng för första gången. Han stod och hoppade upp och ner, såg jätte kul ut.

• Buz

Lovisa kan inte ställa sig upp mot saker, eller dra sig upp... hon har kanske för klena ben muskler Men det börja hända saker varje dag här... en riktig liten buse är vad hon är.

• Pyret 85

När ska era barn börja på dagis? Lian ska börja i mars är det tänkt.

• Leos och Vincents mamma

Vi har tänkt att Leo ska börja på dagis i mars(vi vill helst inte det,men mina mammadagar räcker bara tills han är ett 1 år)..vi har inte ställt oss i kö ännu,men ska ringa imorgon o kolla upp saker o ting.
    Sen är det inte alls säkert att Leo kan börja på dagis i mars..för jag har hört av flera kompisar som har sina barn på dagis att de bara har lediga platser efter sommaren då de större barnen börjar skolan istället.
    Är det så så måste jag vara hemma ett halvår till med Leo,vilket jag tycker är underbart i så fall
    Men då kommer vi inte att ha så mycket pengar för då får jag gå på a-kassa.

• Alicia05sMamma

Vi har sökt dagisplats till alicia från maj. Har stått i kö sedan hon var 2 veckor gammal.

• saraseal

idag fyller doris sju månader! hipphipp!

• Fiffi M

Grattis Doris önskar Milton!

• Alicia05sMamma

Grattis Doris / kramar Alicia

• Leos och Vincents mamma

Grattis Doris
    Önskar Leo

• cagu

Pyret 85:

Kim kommer att börja i januari. Har fått för mig att det är lättare att få in vid terminsstart. Som det ser ut nu så finns det inga platser på det dagis storasyster Linda går. Hur som helst så har vi fyra dagis till inom denna stadsdel åt "rätt" håll med tanke på min väg till jobbet. Vi har stått i kö sedan i april/maj någon gång. Av bekvämlighet vore det bra om vi får plats där storasyster går, men samtidigt får de lite avbrott från varandra när de är på olika dagis. Undra vilket som är bäst egentligen?!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!