• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Alicia05sMamma

Ellenyeep: Ta absolut upp den med din bvc sköterska. Låter ju inte klokt att han ska få ett minus i journalen.

Ja en kallelse för röntgen kan ta ganska lång tid att få tyvärr.

• Buz

Det var min lilla Lovisa som kunde sätta sig upp själv, på ett lite speciellt sätt, men upp kommer hon. Nu har hon börjat ställa sig upp på alla fyra och gungar... snart är det väl dax med trappgrind .......Lovisa sitter i gåstolen och har dragit ner en bordslampa som hon hasar runt med.. sladden var tydligen inte i väggen Vad säger man??!!
    Ha en skön söndag!

• Pyret 85

Lian har satt sig upp en gång o de var i onsdags. men de va inget dom frågade om på 6-månaders kontrollen.
    Har börjat med 74 kläder nyligen till Lian. 68 börjar bli för smått nu.

• Leos och Vincents mamma

Tänkte just säga att ni ska rösta på mig i "Lika som bär" tävlingen..men Jefa hann före
    Så jag antar att ni röstar på henne..men om ni vill så får ni jättegärna rösta på mig oxå såklart
    Länken finns här ovanför.

• HaJoMi

Sorry LM05 - det går inte att rösta annat än på "Jenny*2" Men nästa gång så

• EllenYeep

Idag var jag hos barnmorskan och vägde och mätte, Och då passade jag på att fråga om minuset i journalen och då kollade hon och sa att det inte inte fanns nåt minus, men varför sa läkaren det då?

Jaja skumt värre, dessutom hade jag missförstått frågan, det var om han drog sig upp tills sittade och det gör han ju.

• Leos och Vincents mamma

EllenYeep:

Ok..då så..Leo drar sig oxå upp till sittande

Svar på tråden Marsmammor 2!!!