• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Mamman till två

pyret85 - nu har jag röstat på dig...

• Viffy

Becka: Jag tror bestämt att Leo och Cindy har lika pyjamasar igen, fastän Cindys är rosa Har lagt in en bild i galleriet när hon har den pyjamasen på sig

• Viffy

Har också röstat på dej Pyret 85

• Leos och Vincents mamma

Viffy:

Ja,jag såg det nu..hihi..
    På Leos står det ju "Who needs sleep"
    Så söta

• Viffy

Ja dom är ju verkligen jättesöta och ännu sötare blir dom på våra barn

Vad har era barn för storlek på kläder? Cindy har 74 nu på det mesta även om vissa byxor är LITE långa Annars passar allt annat perfekt i storlek 74.

• jennsan

Jag har börjat köpa storlek 80 till Sebastian nu. Stl 74:orna har börjat bli lite korta i armarna och byxorna är precis lagom. Mitt problem är att Sebastian är så smal så en del byxor sitter inte uppe på han. Måste införskaffa ett par hängslen. Har köpt en del snickisar till han också.

• Jefa

Emma har hittat skivorna!! Nu går hon altid dit och river ut några med sin gåstol

Emma har fortfarande 56/62/68. Alltså väldigt olika.

• Leos och Vincents mamma

Viffy:

Leo har precis gått över till 74 nu,han är ju såå lång(73,3 cm lång)så 68 är för kort o för litet.
    Så nu har han bara 74 i kläder.

Jefa:

Leo har hållt på o tagit ut alla våra skivor o videoband i drygt 1 månad nu..han är såå busig,han ålar ju nu såå fort så nu ålar han direkt till videobanden o skivorna o tar ut allting.
    Har en bild i galleriet när han håller på med videobanden

• Sussi75

Tilde har mest 74 eller 74/80 men även en del i 80. Hennes fleeceoverall är i stl 80. Tyckte den kändes väldigt stor när jag köpte den men nu är jag glad att jag gjorde det för den är lagom stor nu.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!