• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Leos och Vincents mamma

Viffy:

Oki då förstår jag

Jag gick bara upp 12 kg under min graviditet..ganska lagom tycker jag
    Men nästan hälften bestod av vatten för jag var sååååå svullen!
    Vi åkte hem på fjärde dagen från BB o när vi kom hem så vägde jag mig o då hade jag gått ner 10 av de 12 kilona..så de hade alltså rasat av mig nån av de dagarna när vi var på bb.
    Sen tog det en vecka sen hade jag gått ner de 2 kilona som var kvar.
    Så det gick fort för mig..på 1 vecka o 4 dagar så hade jag gått ner allt.

• Viffy

Ja jag hade också mycket vätska. Fy så benen, framför allt, såg ut.

Skönt att det gick så snabbt för dej att gå ner. För mej tog det nog en månad, men det var ju många kilon som skulle bort, men jag slapp ju anstränga mej för att bli av med dom så det gör ju inget att det var så mycket

• Sussi75

Jag gick upp 15-16 kg. Hade gått ner allt efter ca 5 månader. Har inte gjort nåt speciellt för att bli av med dom utan det har gått bra ändå

• Happy baby

Vi har tänkt att Elsa skall börja dagis augusti -06. Här i Gbg får man egentligen inte ställa sig i kö förrän 4 mån innan man vill att barnet skall börja, men i praktiken måste man ställa sig i kö mycket tidigare om man skall få nån plats den tid man tänkt. Vi flyttar till hus i en annan del av stan i mitten på nov och då skall jag besöka olika dagis på det nya stället för att se vilka vi vill stå i kö till.

Jag gick upp 12 kilo och har gått ned alla, fast kroppen är ju inte vad den var ändå!

• Alicia05sMamma

Alicia håller på att få sitt första risgryn Såg för en stund sedan att det har spruckit upp i tandköttet så nu är de inte långt kvar

Åhhh min lilla prinsessa håller på & bli stora tjejjen

• Pyret 85

JAg gick upp 4 hg totalt så de räckte att jag skulle föda för att gå ner allt igen. jag kräkte o mådde illa större delen av min graviditet så därför gick jag ner jätte mycket i vikt.

• Sussi75

Här blir det oxå dagis aug -06. Mina dagar räcker till maj + att jag tar lite i sommar så man får semester + vid inskolningen. Min sambo tar sina dagar i maj/juni. Så är det tänkt iallafall...

• saraseal

tack alla hälsar doris =)

• saraseal

viffti
    jag gick upp 24 och har sex kilo kvar.. jobbar på det =)

• Jefa

Idag har vi ordnat dagisplats! Får med största sannorlikhet plats där vi vill!

Och Emma har börjat krypa lite idag! Gissa hur stolta vi var!

Svar på tråden Marsmammor 2!!!