• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Skytten75

Snorky: Tack för tipset ang lager 157 vinterkläder.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Helenapena
    Snorky skrev 2009-08-24 23:19:29 följande:
    Ett tips på skitsnygga, bra pris, lagom tjocka och vattentäta overaller är lager 157´s!!! Hade jag inte redan varit klar med vinterkläderna för länge sen så hade jag köpt där! Deras tvådelade är också grymt snygga!!! Men vantar köpte jag iaf lager-157.jetshop.se/lager-157barn-p-238-c-10...
    Tack för tipset!! Blir nog en tripp dit inom det närmaste
  • Helenapena
    puh fantast skrev 2009-08-24 22:55:49 följande:
    Vad har ni köpt för höstjacka till era dryga 1-åringar?Kom på nu när jag läste här att jag inte köpt någon höstjacka.Har köpt overall och vinterjacka och täckbyxor.
    Jag har köpt en vindfleece. Helt klart bästa höst- och vårjackan tycker jag Den fungerar ju även under jackan/overallen riktigt kalla vinterdagar också.
  • Lilaa

puh fantast skrev 2009-08-24 22:55:49 följande:

Vad har ni köpt för höstjacka till era dryga 1-åringar?Kom på nu när jag läste här att jag inte köpt någon höstjacka.Har köpt overall och vinterjacka och täckbyxor.
    Min son har en jacka från hm som jag köpte förra våren under den ska jag ha en flecce. På vintern ska han ha en röd pop overall som vi fick av en granne så det enda jag ska köpa nu är mössor och vantar och vinterskor.
  • charmmiss
    Snorky skrev 2009-08-24 23:19:29 följande:
    Ett tips på skitsnygga, bra pris, lagom tjocka och vattentäta overaller är lager 157´s!!! Hade jag inte redan varit klar med vinterkläderna för länge sen så hade jag köpt där! Deras tvådelade är också grymt snygga!!! Men vantar köpte jag iaf lager-157.jetshop.se/lager-157barn-p-238-c-10...
    wow, vad snygg den lila oveallen var, är oxå klar med ytteplaggen menbleb riktigt sugen på en sån.
  • Tezz81

Dottern kommer att få använda sonens fodrade vindjacka. Är mestadels röd och jag tycker den är skit snygg... Köper så FRUKTANSVÄRT MYCKET kläder så jag får lov att ligga lågt här. Har även köpt ett dagisset till henne som funkar kalla  regniga dagar...

Jonatan04, Linnéa08
  • AnkiFalun

Nån som vet om det kommer bli nått halva rea priset på hm?? Domhar ju fortfarande bara sin rea och massa kläder kvar, verkar inte vilja bli av med det....

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8