Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Anton hade jätteroligt på skoldiscot. Han kom hem svettig o med en stor "tatuering" på armen. Jag försökte ta kort på honom, men först sprang Alice förbi hela tiden, sen kom Nelo, o sen kom Vincent o viftade med svansen mitt i bilden, till sist gick vi ut för att få ta en bild i fred, men då hade Anton fått hicka.
Det blev enlång dag idag. Belle försvann ut vid 13-tiden. Kom hem för lite lunch sen ut igen och hem vid 17-tiden för middag. Sedan blev det till att vara inne. Boppie och Amelie kom över. Hade tänkt att tjejerna skulle se film men dom lekte hela kvällen istället. Starx efter 21.30 åkte dom hem. Då var det trötta tjejer
Jag ska ta mig en kopp te tänkte jag.
Svalis, hur var det att jobba idag?
God morgon!
Känner mig helt ledbruten. Jag och Amelie somnade i soffan skavfötters och där har vi legat hela natten.
God morgon.
Jag pratade på telefon med en gammal vän i går kväll i nästan tre timmar! O fick höra lite av ACDC när de spelade Highway To Hell i Köpenhamn, via två telefoner... teknikens under.
God morgon!
Här setg vi upp vid 9.15. Grannbarnen har redan ringt på dörren
Så så fort Belle ätit klart lär hon ge sig ut.
Själv måste jag ner i tvättstugan och kolla vilken dag och tid jag ska tvätta ![]()