• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys

Precis pratat med en kompis som var helt förtvivlad och ville strypa sin man. När hon tog en tupplur igår så gick pappan och dottern till en polare som höll på att färga håret, pappan skulle också färga sitt. Nåväl när dom kommer tillbaka har även dottern på 6½ år fått sitt blonda hår färgat.

• Kibell
    Caffreys skrev 2009-06-20 09:50:24 följande:
    Precis pratat med en kompis som var helt förtvivlad och ville strypa sin man. När hon tog en tupplur igår så gick pappan och dottern till en polare som höll på att färga håret, pappan skulle också färga sitt. Nåväl när dom kommer tillbaka har även dottern på 6½ år fått sitt blonda hår färgat.
    Vad taskigt Vad fick hon för färg nu den stackars flickan?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-06-20 09:57:17 följande:
    Vad taskigt Vad fick hon för färg nu den stackars flickan?
    Dom hade ju haft jätte kul ända tills dom träffade mamman. Någonting åt det bruna hållet.
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-20 09:50:24 följande:
    Sånt ska man ju definitivt vara överens om...

Här har vi nyss ätit frukost och ska åka till lekparken en sväng
  • Kibell

Nu har jag bokat och betaslt resa till Riga! 240:-/person!

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-20 11:16:47 följande:
    Nu har jag bokat och betaslt resa till Riga! 240:-/person!
    Billigt och bra

Vi har varit en sväng in till Norrtälje och lekt i lekparken, sen tog vi en promenad längs hamnen och slutligen handlade vi lite och när vi sen kom hem kom även regnet

Linn och jag har suttit en stund vid datorn och spelat "Halvan och Polisbilen" eller rättare sagt jag har spelat opch försökt få Linn intresserad men hennes intresse för datorer är lika med noll
  • Caffreys

Sådär då var grillspetten instoppade i ugnen. Jag glömde köpa en engångsgrill men ugnen borde ju funka.
    Slängde ihop en marinad med olja, soja, honung, vitlök, och lite kryddor. Glömde smaka av men det ska väl bli bra, luktade gott iallafall.
    Till det blir det färskpotatis och en kallsås med cremefraische, sweetchilisås och vitlök samt en skvätt chilisås för att få färg. Skippar sallad eftersom det blev mycket grönsaker på spetten.

• Caffreys
    MRSVi skrev 2009-06-20 08:20:09 följande:
    God morgon.Jag pratade på telefon med en gammal vän i går kväll i nästan tre timmar! O fick höra lite av ACDC när de spelade Highway To Hell i Köpenhamn, via två telefoner... teknikens under.
    Inte illa.
  • Caffreys

Jag har fått IP-telefoni som funkar redan nu men med ett annat nummer. Jag funderar på att säga upp det jag har nu och på såsätt naturligt rensa bort icke önskvärda samtal.

• stora storken

God kväll och god fortsättning på helgen...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13