• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell

Belle är så chic idag, röd sammetsklänning, vita leggins, röda strumpor, ballerinaskor, cerise gummijacka och rosa Hello Kittymössa

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-06-19 15:30:12 följande:
    Belle är så chic idag, röd sammetsklänning, vita leggins, röda strumpor, ballerinaskor, cerise gummijacka och rosa Hello Kittymössa
    Hoppas vi får se ett foto på chica Belle.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Min huvudvärk har så smått börjat ge med sig. Åskan har dragit vidare och nu skiner solen igen. Jag har bakat vad jag kallar för en bärcocoskaka, som står sin andra vända i ugnen (recept kommer att finnas i min mat- och bakblogg här på FL). Ser fram emot att smaka på den senare - mums!

• Kibell
    Kazeer skrev 2009-06-19 15:36:59 följande:
    Hoppas vi får se ett foto på chica Belle.
    Ska se om jag lyckas fånga henne på bild
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-19 15:30:12 följande:
    Låter snyggt

Linn har en sjal knuten som "bh" och en sjal knuten kring höften och till det en somrig solhatt

Nu ska jag åka till jobbet, ha en bra em/kväll brudar
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-19 15:56:09 följande:
    Låter snyggt Linn har en sjal knuten som "bh" och en sjal knuten kring höften och till det en somrig solhatt Nu ska jag åka till jobbet, ha en bra em/kväll brudar
    Ha en bra jobbkväll!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-06-19 16:12:39 följande:
    Jag har tråkigt...

Mats, Gustav och Mats morbror är ute i garaget. Mamma och jag sitter och tittar på en film som heter "Maurice". Min pappa ligger och sover på golvet i uterummet
  • Caffreys

Vart tog dagen vägen??
    Jag har tillbringat den i sängläge haft sådan huvudvärk så jag knappt vågat röra mig. Har fortfarande ont men nu kan jag faktiskt vara uppe. Tycker så synd om Amelie men vad gör man. Hon är hur gullig som helst och har kommit och kramat mig och pussat mig på pannan.

Svar på tråden Kärringmaffian del 13